קליפס
ג'סטין ביבר, קליס, אדם למברט והראפר הכי חם באמריקה בקליפים חדשים ושווים
מערכת שירונט 17/06/2010
 
בקושי חודש עבר מאז יצא הקליפ המשותף שלו ושל ג'יידן סמית כוכב "קראטה קיד" לשיר"Never Say Never", אבל ג'סטין ביבר לא ממש מתכוון לתת לעובדה הזאת לעצור אותו מלשחרר כבר עכשיו קליפ חדש נוסף לשמחת המעריצות. הפעם מדובר בגרסת הרמיקס של הזמר אשר (שהוא כזכור האיש שגילה אותו) ללהיט "Somebody To Love", שלקוחה מתוך אלבומו האחרון והמצליח "My World 2.0".

 

קליס – "4th Of July"

אחרי להיט המועדונים המושלם שהפיק לה דיוויד גואטה ("Acapella"), משחררת קליס סינגל שני וקצת יותר נגיש רדיופונית מתוך אלבומה החדש והמעולה "Flash Tone" כמו שאר חבריו לדיסק גם "4th Of July" מלהטט באזורי הדאנס והאלקטרוניקה ומוכיח סופית שקליס היא קודם כל זמרת מעולה שנותנת עבודה, גם בלי קשר לז'אנר המוזיקלי שמלווה אותה ברקע. לגבי הקליפ ההזוי משהו, אפשר בהחלט להתווכח.


קלי רולנד – "Everywhere You Go"

אם שאקירה וקיי-נאן יכולים, אז למה לא קלי רולנד? את שיר ההלל שלה למונדיאל היא אומנם משחררת באופן צנוע הרבה יותר כשלצדה כמה ראפרים אפריקאים עלומים שמהללים את היבשת על רקע מקצב ראגאטוני זול. למרות שלא מדובר בשיר המונדיאל הכי חלש (בטח לא שמעתם את זה של ר. קלי), אולי עדיף שתתרכז באלבום הסולו הקרב שלה שכבר ניפק שיר אחד מעולה עם דייויד גואטה.


בי.או.בי והיילי וויליאמס – "Airplanes"

גם אם השם לא מצלצל לכם מוכר, סביר להניח שאת  "Nothing On You" הלהיט המדבק של בי.או.בי וברונו מארס כבר יצא לכם לשמוע איפשהו, בטח כשהוא נטחן בהיסטריה גם אצלנו ברדיו הישראלי. באמריקה לעומת זאת כבר חוגגים בעיקר על "Airplanes", הסינגל השני והמעולה לא פחות מתוך אלבום הבכורה שלו, בו הוא מארח את היילי וויליאמס סולנית להקת הרוק הנחשבת "פאראמור"
חפשו ברשת גם את הרמיקס הגנוז של אמינם.


אדם למברט – "If I Had You"

כוכב העונה הקודמת של אמריקן איידול אומנם לא הפך למגה סופרסטאר כמו שכולם ציפו ממנו, אבל זה בטח לא ימנע ממנו לשחרר עוד סינגלים מתוך אלבומו הראשון והמאכזב "For Your Entertainment" בתקווה שהמצב ישתנה. עכשיו הוא משחרר עכשיו את הקליפ ל "If I Had You", הסינגל השלישי והקליט למדי שכתב לו מקס מרטין, האיש מאחורי להיטיהם הגדולים של בריטני ספירס וקלי קלארקסון. אולי זה יעזור.