ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


כוכב נולד- סיכום שבוע 5
המעריצים כבר דורשים ועדת חקירה, השופטים מכים על חטא, וצביקה הדר בהלם מוחלט. חובי סטאר הולך הביתה. איך זה קרה?
אלעד כהן/ מערכת שירונט 28/07/2009
 

זה היה אמור להיות עוד ערב שגרתי ב"כוכב נולד". הספיישל סומן כהצלחה. עידן רייכל הוא  בחירה טובה במקרים כאלה. השירים שלו כאילו נתפרו למדיום: יפים, ענוגים, מושלמים הרמונית, וכאלה שדמויות המבצעים בהם משניות ומסתוריות, כך שכמעט כל אחד יכול להיכנס למשבצת. גם הביצועים היו מרשימים. בניגוד לרוב התוכניות, אתמול כל העשירייה תיפקדה בזמן אמת. בקיצור, ערב מושלם, עם מתמודדים שהיו צריכים לעלות להדחה על פי סך הביצועים שלהם לאורך העונה ולאוו דווקא על רק הערב הנתון הזה. עומר אדם ולירן דנינו הם השמות הראשונים שעולים לראש כמודחים פוטנציאלים, במיוחד על רקע ההתפתחות המרשימה של רוני דלומי בשבועות האחרונים.

אבל אז זה קרה. בשקט מוחלט. מתחת לרדאר. הקהל בבית אמר את דברו, והעלים את חובי סטאר מהבמה.  ההלם של כל המעורבים בהפקה, כולל המתמודדים היה מוצדק. נכון, חובי אולי הגיע לנבחרת בתור גימיק עם כשרון, אך ככל שהעונה התקדמה היה ברור שהכינוי סטאר שהוא הדביק לעצמו, מוצדק במיוחד. ולא, אין כאן כדי להגיד שחובי הוא זמר גדול. יש בנבחרת טובים ממנו. כולל כמה שכבר הלכו הביתה. אבל חובי הוא כוכב פופ, פרפורמר נהדר, ואחד המתמודדים היותר מוצדקים בתולדות התוכנית.

אם מסתכלים על ההיסטוריה של כוכב נולד, מפתיע לגלות כמה מעט כוכבי פופ אמיתיים הגיעו לשלבים הגבוהים של התוכנית. אם צריך לשים את זה במילים, אפשר לסכם את זה בשתיים: שירי מימון. גם בתחילת הדרך בכוכב נולד וגם בקריירת סולו שבאה אחר כך, מימון תמיד תייגה את עצמה בתור זמרת פופ, ובאה לתת לקהל שואו, גוד טיים נוצץ, שלא בא על חשבון יכולותיה כזמרת. חובי סטאר נופל לאותה קטגוריה. הוא אמנם זמר הרבה פחות טוב ממימון אבל יש לו ערך מוסף. הוא מביא פאן לתוכנית. הוא מביא משהו נוצץ, משמח, ולא שמרני. זה משהו שמאוד חסר בכוכב נולד. הרי לרוב אין שם, אם לא לוקחים בחשבון את מארינה מקסימליאן בלומין ופאולה ולשטיין של העונה הנוכחית, זמרים בלתי נשכחים או שמדובר בבית גידול ליוצרים חד פעמיים. מדובר בתוכנית בידור שכל כולה סובבת את תרבות הפופ. אבל, אם מוציאים לרגע את מימון מהמשוואה ומסתכלים על כל הפיינליסטים של העונות הקודמות, זמרי פופ קלאסיים לעולם לא מגיעים לשלבים המתקדמים באמת של כוכב נולד. למה? שאלה טובה. אבל התשובה לא באמת מסובכת.

ישראל היא מדינה שמרנית מבחינה מוזיקלית. אין מה לעשות. קריירה של זמרי פופ, מלבד כמה יוצאים מהכלל, נמשכת 2.5 דקות בחסות מדורי רכילות והרבה פחות מאשר בזכות רדיו וקהל. גם בתוך העולם של כוכב נולד תמיד תהיה העדפה למלנכוליה זולה במסווה של איכות. שיר עצוב תמיד נשמע עמוק יותר, בוגר יותר, גם אם מבחינת מילים ולחן הוא לא מחזיק מים ולא מעיד על כישרון. אבל ככה אנחנו. המוזיקה הישראלית הצעירה אוהבת את כלוב המלנכוליות בה היא כלואה, כולנו יודעים שביום הזיכרון מנגנים את השירים הכי יפים, וכולנו לומדים להעריך את לילי אלן, אבל אם היא הייתה שרה בעברית היינו עוברים תחנה. זה עולם המוזיקה בישראל. ובעולם כזה, לחובי סטאר אין סיכוי אמיתי.

כוכב נולד- סיכום השבועות הקודמים

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
24. חובי חולה עליך (ל"ת)
11/08/2009 - 00:26
מאת ברוש~:)
23. מה יש לכם אנשים
06/08/2009 - 16:49
מאת שיראל
אז סך הכל חובי עףף מי ישמעע מה קרה כבר סוף העולם לאאאאאבל עם מיי תעוף יהיה סוף העולם חחחחחחח....
22. חייבים להחזיר אותו
02/08/2009 - 21:21
מאת אדווה
את חובי צריך להחזיר דחוף הוא שר כל כך יפה...
21. לא הטעם שלי האמת.. (ל"ת)
01/08/2009 - 20:52
מאת שייייייפ
20. ממממממה ?!?!
01/08/2009 - 01:43
מאת אניס חטואל
אני לא באה לבקר את מי שכותב את הסיכום השבועי של כוכב נולד , אבל לפי דעתי יש לו טעות גדולה .עומר אדם ולירן דנינו מועמדים פוטנציאלים להדחה ?חובי הוא כוכב פופ שהיו הרבה טובים ממנו ?קודם כל חובי הוא פשוט סטאר מלידה והוא אמנם כוכב פופ אבל כשהוא שר את הבלדות הוא פשוט מרגש ומקסים .פופ או לא פופ הוא פשוט מקסים והוא טוב מהרבה רבים ובמיוחד מאלה שהודחו מהתוכנית .פאולה וולשטין טובה אבל מתלהבים ממנה יותר מדי והגבתי על זה כבר פעם אחת אתם שוחכים את הכוכבים האמיתיים של כוכב נולד 7 .ואם באמת פאולה ומיי יגיעו לגמר וחובי או עומר או לירן או ראם לא יגיעו התוכנית הזאת תפסיד צופים רבים והרייטינג שלה בטוח לא יהיה בשמייםאני מכירה כבר כמה אנשים ( ולא מעט ) שהפסיקו לצפות בתוכנית הזאת רק בגלל שחובי עף ! תפתחו עיניים
19. זה היה די ברור
30/07/2009 - 15:54
מאת ההה
אני מסכימה איתך במאה אחוז, אף אחד לא מעריך פופ בארץ, והקטע של חובי סטאר שהוא הודח היה די ברור בגלל העובדה שזה היה או שהוא עף או שדניאל עף ובגלל שאבא של דניאל עשה כניראה קומבינות אז הטו את הקולות לכיווון של דניאל ובגלל זה חובי עף...
18. חובי סטאר
30/07/2009 - 14:05
מאת חיפה בנשמה
מה!?!?!?!? איך חובי לא נשאר זה בטח התערבות בהפקה
17. חובי סטאר
30/07/2009 - 08:42
מאת יפית!!!
חובי סטאר נישאר!!!!!!!!!!!!
16. כולנו איתךך!
29/07/2009 - 21:58
מאת שני
חובייייייי שלנו כולנו איתך יודעים שאתה תותח!! מההתחלה זה היה ברור שאתה תגיע לגמר ותיקח אותו.. אתה הבאת משהו אחר לתוכנית שלא חושבת שמישהו אחר הביא .. כל תוכנית ריגשת , הקפצת הכי חשוב הפתעת!! השארת אצלנו, הקהל טעם של עוד... הכל מכור ואתה תחזור בגלגל הצלה זה ברור ובדוק..איו מה להתאייש ולהרים ידיים אתה חתום כבר בעולם המוזיקה של ישראל!אוהבים אותך ואיתך עד הסוף (: 3>
15. שטויות!
29/07/2009 - 16:55
מאת חנה
חובי סטאר זמר מעולה ואלה שהודחו לפניו אפילו לא מתקרבים לרמה שלו! חובי חייב לחזור! ביום חמישי בתוכנית הצילו אני כוכב נולד בערוץ 24 כולם מצביעים לחובי סטאר. אושרי אלמוריש שר יפה אבל הוא יכול להמשיך בלי כוכב נולד כי כולם מכירים אותו לפני זה וגם הרבה סוכנים מכירים אותו והוא יכול לעשות את העבודה בלי כוכב נולד, וחובי סטאר לא היה מוכר לפני כוכב נולד, לכן חייבים, פשוט חייבים להצביע לחובי!!!
14. לא נכון!
29/07/2009 - 14:31
מאת אילנה
כולם אוהבים אותו כל כך כולל אני למה הדיחו אותו?!ו9! תתביש ! לא ראיתי אותך שר ככה ! ו8 גם אני ממש בכיתי כשאמרו את זה!כזה כישרון לא יזרקו לפח!
13. פשוט נכון
29/07/2009 - 13:55
מאת שיר
בישראל תמיד יחפשו מה רע בכל בנאדם שחושף את הכשרון שלו ובולט בדברים מיוחדים . אם יש בו טיפה שוני הוא נופל .ושלא תבינו לא נכון , אנחנו חלק מזה . אנחנו תורמים לזה . אבל זה שכל העיתונאים מתייפיפים ומספרים איך מישהו נפל כי הקהל לא רוצה מישהו שונה - זה לא בסדר כי אתם העיתונאים חלק גדול מאוד מהנפילה של המוני אמנים מדהימים !
12. חוביייי!
29/07/2009 - 13:44
מאת נטוש
חובייי יחזור בטוח היישר לגמר!!! מתה עליו
11. מי רוצה אותו בכלל
29/07/2009 - 13:18
מאת לרון
מי רצה את חובי בכלל? זה שמרגול כאילו מלכת השופטים, ומרגול אוהבת אותו,אז כל השופטים אחריה וגם הקהל.הוא שר בסדר, אבל לא עד כדי כך. חוץ מזה זה המשחק. באף סולו ודואט שלו לא התעלפתי.מישהו מסכים איתי?
10. חבל שחובי עף-הוא היה מוכשר בטירוף
28/07/2009 - 22:35
מאת אינה
חובי הוא ממש מוכשר ויש לו משהו שאין לאחרים ויש לו הרבה כשרוןלירן דנינו הוא אחד המוכשרים בתכנית ויש לו סיכוי טוב להצליח גם מעבר לכוכב נולדלצערי הרב לא התלהבתי מעומר אדם ומולדי וגם לא ממיי בגלל שאני לא התחברתי למוזיקה שלהםבינתיים מבין כל הבנות בנבחרת הכי טובה זו מורן מזוז בגלל שהיא שרה נקי וגם רואים שהיא מחוברת לשירים שלה והיא יכולה להצליח בענקגם דניאל תבורי מוכשר בכוכב נולד בלי קשר לזה שהוא הבן של שימי תבורי ופשוט יש לו את זה והוא יודע להופיע
9. משהו חדש!
28/07/2009 - 20:36
מאת ענבר.
חובי הביא לבמה רוח רעננה וחדשה, הוא הצליח להוכיח שהוא יותר מגימיק עלוב, הוא זמר במלוא מובן המילה! כל מה שנשאר לעשות הוא להחלם על המקום שלו ב"הצילו אני כוכב נולד".. או משהו כזה.בהצלחה סטאר!
8. הסטאר של כוכב נולד נפטר
28/07/2009 - 19:45
מאת אחת שיודעת
זה פשוט בזיון!!!1אתמול ראיתי כוכב נולד עם ה BFF שלי וממש הזלנו דמעה על דמעה...חובי בשבילנו אתה תמיד מספר אחת!!!!שלך לנצח נצחים XOXO
7. אחת שיודעת
28/07/2009 - 19:23
מאת אחת שיודעת
פחחחחחחחחח עלק דנינו כמועמד להדחה!! דנינו בגמר
6. אני בהלםם
28/07/2009 - 17:11
מאת ליאן
חובייי חיימשלי אני פשוט ב-ה-ל-ם ההייתי בטוחה שאתה תגיע לשלבים יותר מאוחרים(הרבה יותר מאוחרים)אני אצביע לך בגלגל ההצלה אבל אני גם אוהבת את אושרי נ.ב יש לי תמונה איתך ואני הגדלתי אותה ושמתי אותה במסגרת בחדר שלי אני מעריצה אותך תודה על כל הקולות השואו והשירים שהבאת לנו במהלך התכנית המדהימה הזאת אוהבת אותך ואלל תתבאס אתה ענק
5. רוואי
28/07/2009 - 16:28
מאת רואי
שיפסיקו להעליב את האינטיליגנציה בפרובוקציות בגרוש..סה"כ רצו להעלות את הרייטינג אצל מקסימיליאן ורצו איכשהו לממן את עידן רייכל דרך האסמסים.... אז זו הסיבה... כמו שמרגול אמרה הוא עוד יחזור ובגדול... ובינתיים ההפקה מרוויחה המון על חשבונו... בכיף שיהיה להם רק שיתנו לו את הגמר.... שגם הוא ירוויח מזה...ואתם כולכם תראו שגם זה מה שיהיה.... נפגש כאן אחרי הגמר ותראו שצדקתי
4. אהבתי את חובי אבל אין מה לעשות.. (ל"ת)
28/07/2009 - 16:18
מאת שובל
3. באמת?
28/07/2009 - 14:07
מאת מיקה
חובי הוא כוכב ענק והוא זמר מדהים!והטעות לא הייתה של הקהל אלה ההפקה המכורה כנראה. מי היה שלוח את חובי סטאר הביתה? הרי מגיע לו להיות בגמר, ובע"ה הוא עוד יחזור וייתן לכולם בראש כי זה הוא- סטאר אמיתי!
2. חובי סטאר
28/07/2009 - 13:54
מאת שני דברים, אוקיי?
1. שירי מימון היא באמת אחת מהיוצאות מהכלל שמצליחות להצליח במדינה הזו למרות היותן פופיסטיות גאות וטהורות.2. אני הולך לטחון את אלמוריש ב"הצילו אני כוכב נולד", ולחזור לגמר ביג טיים.
1. חובי יחזור ובגדול-
28/07/2009 - 13:49
מאת eliya18
ולגבי זה שאין מקום לפופ לא מסכימה איתך
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.