ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


המרעננים של הקיץ
עזבו אתכם רגע משאקירה וליידי גאגא. כשכל כך חם בחוץ, אין כמו להיטי דאנס מנענעים בשביל לצנן את האווירה
נוי אלוש 29/06/2010
 

דיוויד גואטה ופרגי – "Getting Over You"

זו הייתה ללא ספק השנה הכי גדולה בקריירה של המפיק והדיג'יי דיוויד גואטה שחרך את המצעדים עם שלל להיטים כמו "One Love" עם אסטל ו "Sexy Bitch" עם אייקון וכמובן כמפיק הלהיט של ה"בלאק אייד פיז" "I Gotta Feeling". היחסים הקרובים עם חברי ההרכב הכי חם בעולם לא ממש הזיקו לו ברגע שהתקשר וביקש מפרגי לבוא ולהתארח בגרסה החדשה לשיר "Getting Over You" .התוצאות כמובן לא אחרו לבוא ושיתוף הפעולה ההיסטרי ביניהם הפך תוך זמן קצר למגה להיט שכבר הספיק לכבוש את המקום הראשון במצעד הבריטי.


יולנדה בי קול – "We No Speak Americano"

אחרי להיט הדאנס המפתיע של "Gramophonedzie" שמיקסס מחדש את הקלאסיקה של זמרת הג'אז פגי לי, זה היה רק עניין של זמן עד שיתחיל טרנד סימפולים של להיטי ג'אז עתיקים. והוא אכן הגיע. ומי שמוביל אותו כרגע במצעדים הוא מפיק הדאנס האוסטרלי "יולנד בי קול" שלוקח את קלאסיקת הג'אז האיטלקית משנות החמישים  "Tu Vuo Fa’ L’americano"  והופך אותה לפצצת מועדונים בקצב לטיני שכבר נטחן גם אצלנו ברדיו.

 סטרומאה – "Alors On Danse"

כבר כמה שנים שלא התנגן אצלנו בישראל להיט דאנס בצרפתית שנדבק לכולם לראש ולא עוזב. מי שהחזיר את הכבוד לצרפתים הוא דווקא הזמר והמפיק הבלגי סטרומאה ששיגע בחורף את כל אירופה עם השיר "Alors On Danse" (שלקוח מתוך אלבומו החדש "Cheese") ובשבועות האחרונים עושה בדיוק את אותו הדבר גם אצלנו עם טחינה בלתי פוסקת של הלהיט, לא רק ברדיו אלא גם במועדונים, בחתונות וברכבים הפתוחים שנוסעים בטיילת.



זה ללא ספק להיט הדאנס הכי מפתיע של התקופה האחרונה ומדובר כמובן ב "Hey Hey" של הדיג'יי והמפיק הניו- יורקי דניס פרר, שהצליח תוך זמן קצר להפוך מטראק שכיכב במועדוני אנדרגאונד ללהיט שמתנגן ברדיו גם בצהרי היום, בלי שזה יישמע מוזר לאף אחד. האמת, צריך לשמוע אותו רק שלוש פעמים בשביל להתחיל לזמזם יחד עם הזמרת את ה"היי היי היי" הכי נדבק למוח ששמענו בשנים האחרונות.



 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
5. לגבי הכתבה.
03/07/2010 - 20:07
מאת ~WHY DON'T ME~
Gramophonedzie - לדעתי הם עשו עבודה מעולה... וממכרת.אה... וגטין אובר יו זה שיר מדהייייייים!
4. וואיי כתבה טובה
02/07/2010 - 12:54
מאת nicker
וואייי שירים ממש יפים ומקפיצים ! D=
3. מה עם dancing on my own?
30/06/2010 - 09:51
מאת gg
זה אחד השירים@@!
2. כתבה מעולה! D:
29/06/2010 - 22:36
מאת סיונוש
תוווווווווווווודה (:
1. קיץ די חלש..
29/06/2010 - 17:35
מאת יוסי
חסרים להיטים אמיתיים..
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.