ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


טובים השניים
מסתבר שראפרים עדיין חזק בקטע של שיתופי פעולה. ויש לנו אפילו כמה דוגמאות טריות בשבילכם באדיבות אמינם, ריהאנה, פלו-רידה ולילי אלן
מערכת שירונט 30/06/2010
 

אמינם וריהאנה – "Love The Way You Lie"

כבר סיפרנו לכם כמה "Recovery", האלבום החדש של אמינם מעולה/ ולשמחתנו גם המעריצים באמריקה חשבו ככה ולמעלה מ700 אלף מהם הלכו לקנות אותו בשבוע האחרון והעניקו לו את המקום הראשון במצעד האלבומים של הבילבורד בפעם השישית בקריירה שלו. אבל עם כל הכבוד לאמינם. ויש הרבה כבוד/ ברור שלדואט המאוד מוצלח עם ריהאנה שמופיע באלבום יש משקל לא קטן בקאמבק ההיסטרי הזה ועובדה שהוא כבר הספיק להתברג גבוה במצעדים עוד לפני שיצא בכלל כסינגל רשמי, במקביל להצלחה של הלהיט הנוכחי " Not Afraid".

פרופסור גרין ולילי אלן – "Dub Be Good To Green"

הראפר הבריטי הצעיר והמבטיח פרופרסור גרין (או כמו שאמא שלו קוראת לו: סטפן) כבר הראה בלהיט הקודם שלו חיבה לסימפולים של להיטי ענק משנות השמונים, אחרי שטיפל ב "Need You Tonight" של אינקסס. באופן לא מפתיע גם הסינגל החדש שלו הוא סוג של גרסה מחודשת ללהיט האייטיז "Just Be Good To Me" של "S.O.S Band" (שגם זכה לקאבר של "ביטס אינטרנשיונל" בניינטיז), רק שהפעם הוא מחזק את הפזמונים עם קולה החינני של לילי אלן שלא מזחלשת ומגיעה לעשות לנו כיף גם בקליפ.

 



פלו-רידה ודייויד גואטה – "Club Can't Handle Me"

אחרי שעזר ל"בלאק אייד פיז" לכבוש את העולם עם "I Gotta Feeling", הפך דיוייד גואטה למפיק הדאנס הכי מבוקש בעולם ההיפ הופ והפופ. קלי רולנד, קליס, אייקון ובריטני ספירס הם רק חלק מהאומנים שכבר שכרו את שירותיו ועכשיו מצטרף לחבורה גם הראפר פלו-רידה שהפקיד בידיו את ההפקה של  "Club Can't Handle Me" הסינגל הראשון מתוך אלבומו החדש "The Only One" שצפוי לצאת באוגוסט. רק מה, אל תצפו לקטע היפ הופי סטייל "Low" ויותר לאווירה דאנסית אלקטרונית סטייל הסינגלים האחרונים של הפיז.

 


דיג'יי חאלד, באסטה ריימז ופי דידי – "All I Do Is Win"

דיג'יי חאלד הוא אחד המפיקים העסוקים והנחשבים בתעשיית ההיפ הופ האמריקנית ומאחוריו עבודה משותפת עם כל השמות הגדולים בביזנס. מנאס וסנופ דוג ועד לודאקריס ואשר. כל אלה ואחרים באו לעשות לו כבוד גם באלבומו האחרון מתוכו לקוח להיט המועדונים הענק "All I Do Is Win". וכאילו לא מספיק שבקטע המקורי התארחו טי פיין, לודאקריס, סנופ וריק רוס עכשיו הוא משחרר גם את הרמיקס ללהיט שכולל הופעת אורח נוספות של באסטה ריימז, פי דידי, פאט ג'ו, ג'אדקיס ואפילו הראפרית הלוהטת של הרקע ניקי מינאג'.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.