דיוויד גואטה מגיע לישראל
הדיג'יי ומפיק העל היהודי צרפתי צפוי להגיע להופעה אחת בארץ בעשרה בספטמבר, במסגרת הפקת ענק בגני התערוכה בתל אביב
מערכת שירונט 19/07/2010

בזמן שאומנים בינלאומיים מבטלים כאן הופעות על ימין ועל שמאל, נראה שמסתמנת לנו הפתעה גדולה ומשמחת בספטמבר הקרוב בדמות הופעה של הדיג'יי והמפיק הכי נחשב היום בעולם, דיוויד גואטה. הלוקיישן הנבחר: גני התערוכה בתל אביב, כחלק מהפקת ענק שתחל בצהריי העשרה בספטמבר ותמשך עד חצות.

על הבמה מפגין אומנם גואטה היהודי צרפתי בעיקר יכולות של  דיג'יי, אבל אחרי כמות הלהיטים המרשימה והקליפים בהם לקח בשנים האחרונות מדובר כבר בסופרסטאר ענק בפני עצמו, לא פחות מכל כוכב פופ עכשווי שביקר פה לאחרונה. ואיך אפשר שלא כשברזומה שלך מופיעים הפקות ל"בלאק אייד פיז" ("I Gotta Feeling"), קליס ומדונה ולהיטי ענק עם קלי רולנד ("When Love Takes Over") ואייקון ("Sexy Bitch").

ההצלחה אומנם לא זרה לגואטה (שיש להגות אגב כ"גטה") שבמשך 43 שנותיו הספיק להפוך לאחד הדיג'יים המובילים באירופה ואף להגיע למקום השלישי והמכובד ברשימת מאה הדיג'יים הגדולים בעולם של "דיג'י מגזין", אבל את הפריצה הגדולה באמת עשה בעיקר בשנתיים האחרונות בארצות הברית הודות לשיתופי הפעולה שלו כמפיק עם כוכבי היפ הופ אמריקאים באלבומו הרביעי והמשובח "One Love".

את גואטה מביאים לארץ חברת ההפקות "לובליאנה" וכרטיס במכירה מוקדמת צפוי לעלות כ150 שקלים לבני 18 ומעלה. הפרטים המלאים יפורסמו בקרוב באתר הרשמי שנפתח לכבוד האירוע ובפייסבוק.

הלהיט האחרון של דיוויד גואטה יחד עם פרגי:

וככה זה נראה בלייב: