ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


מגלה את אמריקה
למרות האכזבה באירווזיון, הראל סקעת לא מתכוון לוותר כל כך מהר על החלום לקריירה בינלאומית ויחל לעבוד בקרוב על אלבום באנגלית כשלצידו כמה מאנשי המקצוע הנחשבים באמריקה
מערכת שירונט 25/07/2010
 

הראל סקעת אולי לא הצליח להביא את האירוויזיון חזרה לישראל בשנה הבאה, אבל בכל הנוגע לקריירה הבינלאומית נראה כי תחרות השירים האירופאית עשתה לו רק טוב, וזה למרות המיקום הנמוך אליו הגיע עם השיר "מילים" בסוף אותו ערב.

אחרי שהתבשרנו לפני מספר שבועות על החתמתו בחברת תקליטים שבדית ועל מספר הופעות ברחבי אירופה, מדווחים היום מנהליו כי הזמר גם חתם לאחרונה על חוזה ייצוג עם אחד מסוכני האמנים הגדולים והנחשבים בארה"ב, בארי ה. פלאטניק. לדבריהם, פלאטניק שעבד בעבר עם אמני ענק כמו ביונסה, וויטני יוסטון ומריה קארי התרשם מקולו של סקעת ומהפוטנציאל הבינלאומי הטמון בו כאמן לאחר היכרות שערך ביניהם המוזיקאי והמפיק הישראלי גל פדה.

החתימה עם פלאטניק אמורה לקדם את סקעת עוד צעד בדרך לאלבום בינלאומי שם באנגלית, עליו יחל לעבוד בקרוב עם כותבים מהשורה הראשונה באמריקה. מי שכבר הביע נכונות לכתוב לו הוא זוכה הגראמי נדרה מייקל וולדן שכתב בעבר לג'ורג מייקל, ארתה פרנקלין ויטני יוסטון ומריה קארי.

עד שתגיע הפריצה הבינלאומית המיוחלת מתרכז  סקעת במקביל גם בקהל ההמעריצים ישראלי ונמצא בימים אלו בחזרות לקרות מופע חגיגי שלו באמפי שוני בשבעה באוגוסט.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
4. הראלי אתה אחד הזמרים הטובים
26/07/2010 - 10:30
מאת ^.^
אם היו שולחים את השיר ככה באנגלית היינו מקבלים מקום הרבה יותר טוב :)שיהיה בהצלחה!!
3. נסייייייייך!
25/07/2010 - 21:11
מאת shaninoosh
המוןהמוןהמוןהמוןןןןןן בהצלחה! אבל אל תשכח אותנו! D:
2. הראל סקעת גדול!!
25/07/2010 - 16:21
מאת מיכל :)
כל הכבוד!!בהצלחה ענקיתאוהבים המון! ♥♥
1. בהצלחה מלך! (:
25/07/2010 - 09:39
מאת ליהיא(:
אני גאה בך כ"כ [=
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.