קודי סימפסון VS ג'סטין ביבר
קודי סימפסון בן ה-13 מאוסטרליה בדרך להפוך לכוכב הנערות החדש. המעריצות של ג'סטין ביבר כבר במתח
נוי אלוש 28/07/2010

למרות שבקושי שנתיים עברו מאז פרץ לחיינו, זה היה כמובן רק עניין של זמן עד שנתחיל לראות ביוטיוב ובמצעדים שכפולים חדשים של כוכב הנערות ג'סטין ביבר, שכבר הוכיח שהגיל כבר מזמן לא משחק תפקיד בכל מה שקשור לכוכבי פופ לוהטים. לכן, לא ממש מפתיע שבימים אלה אין אחד בתעשיית המוזיקה באמריקה שלא מנסה לצוד ביוטיוב "ג'סטין ביבר" משלו ואל תתפלאו אם ה"מלחמה" על לב הצעירות והכסף הגדול שבצידה תוביל בקרוב בקרוב לפייט רציני בין כוכבי הנוער המובילים, כמו בימים הטובים של התחרות הלא כל כך סמויה בין להקות הבנים ה"בקסטריט בויז" ו"אן סינק".

הראשון שינסה לטעון לכתר הג'סטין החדש של עולם המוזיקה הוא נער אוסטרלי בלונדיני בשם קודי סימפסון שחגג ממש לא מזמן יומולדת 13. הסינגל הראשון והרשמי שלו "iYiYi"יצא אומנם כבר בתחילת יוני, אבל החל לצבור תאוצה במצעדים וצפיות ביוטיוב רק בתחילת החודש בזכות הקליפ המשותף עם הראפר המצליח פלו-רידה שנקרא כנראה בשביל לתת קונטרה לראפ של לודאקריס ב "Baby" של ביבר. אם לשפוט משני שירים נוספים שלו שמסתובבים כרגע ברשת ("One" ו "Summer Time"), אל תצפו ליותר מדי הפתעות בסאונד או בטקסטים באלבום המלא עליו הוא עובד בימים אלה, כי נכון לעכשיו סימפסון פשוט נשמע כמו החיקוי הבלונדיני המושלם למקור.

בדיוק כמו הכוכב הקנדי, גם סימפסון לא מגיע באמריקה אלא נולד וגדל באוסטרליה, אבל בניגוד לביבר הוא דווקא כן הספיק לעשות משהו בחיים הקצרים שלו אחרי שזכה בשתי מדליות זהב בתחרויות שחייה מקומיות. בזמן שבילה מחוץ בריכה הוא למד לנגן בגיטרה ואחרי זמן קצר העלה ליוטיוב שני שירים מקוריים שלו לצד קאברים אקוסטיים ללהיטים מוכרים של ג'סטין טימברלייק (מוכר לכם מאיפשהו?), ג'ייסון מראז ו"דה סקריפט" שצברו צפיות רבות ביוטיוב וצדו די מהר את עיניו של המפיק שון קמפבל, זוכה גראמי שעבד בעבר עם ג'יי-זי ומיסי אליוט. בעזרתו של קמפבל הוחתם סימפסון תוך זמן קצר על חוזה הקלטות בחברת התקליטים "אטלנטיק" ועבר עם משפחתו ללוס אנג'לס כדי לעבוד על אלבומו הראשון, כשבמקביל יצא החודש לסיבוב הופעות ראשון ברחבי אמריקה לצד אומנים נוספים.

למרות ההיסטריה שהוא מעורר כרגע ברחבי הרשת , לא בטוח שכל זה מספיק עדיין בשביל לסדר לסימפסון כמות מעריצות נאמנות כמו אלה שצבר ג'סטין ביבר בשנה האחרונה. אבל מה שבטוח זה שהוא לא האחרון שינסה לטעון לכתר, כשמעבר לפינה של האולפן מחכה לכוכב הקנדי גם גרייסון צ'אנס בן ה-12 ששיגע לאחרונה את יוטיוב עם הקאבר שלו ל"פפראצ'י" של ליידי גאגא והוחתם זמן קצר אחרי בלייבל המוזיקה החדש של מנחת הטלוויזיה אלן דג'נרס.