ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


קיץ ים תיכוני
דודו אהרון מתכונן לקיסריה ומשה פרץ עסוק עם מס הכנסה, אבל מסתבר שבחוץ יש עוד מספיק אמנים ים תיכוניים שיוצרים בעצמם
מערכת שירונט 04/08/2010
 

רון שובל – "זוג מלכותי"

הזמר הוותיק רון שובל משחרר סינגל רביעי וקצבי מתוך אלבומו ה-13 שייצא בקרוב. אחרי שש שנים בהם לקח הפסקה מיצירה והתמקד בשירה, הוא מוותר הפעם על כותבים מבחוץ ועושה את כל העבודה לבד (מילים ולחן) כשלצדו דודו קומה כמעבד המוזיקלי. בהתחשב בלהיטים שכתב בעבר ("מסובבת אותי","בייבי","די מספיק"), יש בהחלט מצב שגם "זוג מלכותי" יהפוך לשוס רחבות בזמן הקרוב.


איציק שמלי – "אל תוותרי עלינו"

חבר משפחת תאקט איציק שמלי מוציא סינגל נוסף בשם "אל תוותרי" אותו כתב והלחין ,מתוך אלבומו האחרון "סיפור אהבה".  במקביל יוצא השיר גם באוסף הים תיכוני החדש "קול הרחוב" הכולל להיטים נוספים של שמות בכירים בז'אנר כמו שלומי סרנגה, שלומי שבת, אייל גולן וכמובן הבוס סאבלימינל.


ג'ולייטה – "תתחתן איתי"

עונת החתונות בשיאה וגם הזמרת ג'ולייטה רוצה לקחת חלק בחגיגות ומוציאה לרדיו בלדה שכתבה והלחינה בשם "תתחתן איתי". מדובר בסינגל שמיני מתוך אלבום חדש שלה שייצא בקרוב כשקדמו לו השירים "רוצה רק אליך" "קעקוע" "תן לי" "כבר לא ילדה", "יהיה טוב","צא מזה" וכמובן "דו יו לאב מי", הגרסה שלה ללהיט הלבנוני שלוהט עכשיו ברדיו בזכות הביצוע הטרי של שרית חדד.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
1. :)
05/08/2010 - 16:35
מאת עדן
גולייטה ? שיר אחד הטובים!!
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.