ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


האישה שאתו
השחקנית נטע גרטי מככבת בקליפ לסינגל החדש של בעלה, הזמר פיטר רוט שמארח לדואט את רונה קינן
מערכת שירונט 17/08/2010
 

אלבום המחווה של פיטר רוט למלחין הפזמונאי והכותב שמוליק צ'יזיק ("רוצי שמוליק", "סיוון"), זכה מאז צאתו לפני כחודשיים לביקורות מפרגנות בתקשורת וכלל את הסינגלים "לורן" ו"שיר הזרוק" לצד קאברים של רוט לקלאסיקות נוספות של צ'יזיק כמו "מה תאמרי" ו"רוצי שמוליק".

על הסיבות להקלטת האלבום המחווה אמר רוט עם צאת הדיסק, "בשנת 84,  כשהייתי בן 10,היה שיר אחד שתפס אותי חזק, זה היה "אף אחד לא מזיל דמעה". לא ידעתי מי שר, כתב, או הלחין אותו, אבל משהו בהגשה ובקול הממש לא מהוקצע ריגש אותי גם בתור ילד. ב-2006, 22 שנה מאוחר יותר הקלטתי את השיר מחדש באלבום משותף לאריק איינשטיין ולי. זאת הייתה עבורי הנקודה בזמן בה התחלתי להתעניין בצ'יזיק. מצאתי את עצמי חוקר את הביוגרפיה הקצרה והלא פשוטה של האיש, שאת מותו מצא ב1987 כשהוא בן 42 בלבד. המסע אליו יצאתי הוליד מפגשים מרתקים עם אהובות ישנות וחברים קרובים של צ'יזיק, שפתחו את ליבם בפני ואף העניקו לי טקסטים שמעולם לא נחשפו או הולחנו. למרות שהייתי עמוק בתהליך של הקלטת אלבום סולו שני שלי, קול פנימי חזק הניע אותי להפסיק הכול ולהקליט אלבום משירי צ'יזיק."


עכשיו יוצא סינגל נוסף מתוך האלבום בשם "שוב לבד", כשהפעם מדובר בדואט מרגש עם הזמרת רונה קינן. בוידאוקליפ שמלווה אותו, מככבת לא אחרת מאשתו של רוט, השחקנית היפיפייה נטע גרטי.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.