טיו קרוז מתפוצץ
שני להיטי ענק במצעד הבילבורד הפכו את זמר הפופ הבריטי טיו קרוז לאחד השמות המדוברים באמריקה
מערכת שירונט 19/08/2010

לא הרבה כוכבים בריטיים מצליחים לכבוש את אמריקה, לפעמים גם הגדולים שבהם (רובי וויליאמס למשל). אבל בשנתיים האחרונות אפשר לראות יותר ויותר נוכחות בריטית במצעד הבילבורד הודות להשתלטות האלקטרו פופ על מוזיקת המצעדים האמריקנית, שנתנה לאומנים והמפיקים הבריטים המנוסים בז'אנר יתרון יחסי מול הקולגות המקומיות.

אחד הבולטים שבהם הוא המפיק וזמר הפופ טיו קרוז שכבר נחשב לכוכב די גדול בבריטניה בזכות אלבומו הראשון "Departure" שניפק להיטי ענק כמו "Come On Girl" ו "She's Like a Star" ושיתופי פעולה עם חברו, הראפר הבריטי טינצ'י סטריידר ("Take Me Back", "Never Leave You")

הצעדים הראשונים של קרוז בן ה25 בתעשיית המוזיקה היו אומנם מאחורי הקלעים ככותב ומפיק שותף בשירים של אמנים כמו ג'סטין טימברלייק, ליאונה לואיס ובריטני ספירס, אבל ההצלחה בבית הביאה לו די מהר גם חוזה לאלבום באמריקה, ממנו שחרר כסינגל ראשון את גרסת הרמיקס ללהיטו "Break Your Heart" בה אירח את הראפר לודאקריס. החיבור בין השניים הוכיח את עצמו במהרה כשתוך שבועיים כבשו את המקום הראשון בבילבורד עם מכירות של למעלה מ550 אלף סינגלים.

בחודש שעבר יצא בעולם גם האלבום המלא של קרוז תחת השם "Rokstarr", מתוכו לקוח גם הסינגל החדש והמצליח "Dynamite" שכתב יחד עם המפיקים מקס מרין ודר' לוק (בריטני, קייטי פרי). נכון להיום הוא נמצא במקום השני במצעד הבילבורד כשרק אמינם וריהאנה מונעים ממנו השתלטות על הפסגה, כשבעוד שבועיים ייצא גם בבריטניה וצופים כי גם שם יכבוש לבסוף את המקום הראשון.

ויש גם רמיקס רשמי עם ג'ניפר לופז: