אז מי יהיה הכוכב הנולד הבא?
דיאנה גולבי, עידן עמדי ואוהד שרגאי יתחרו זה בזה במוצאי שבת, במסגרת גמר העונה השמינית של "כוכב נולד". אז מי יקח?
מערכת שירונט 02/09/2010

זו לא הייתה העונה הכי מעניינת של "כוכב נולד" ובטח שלא הכי נצפית בתולדותיה, אם להאמין לנתוני הרייטינג. אבל לא יהיה נועז מדי להמר שגם עונה חלשה של אחת התוכניות הפופולריות בטלוויזיה יכולה, וכנראה גם תספק לנו, גמר שיהיה מספיק מותח בשביל לשבת מול השידור החי מירושלים ולקסוס ציפורניים בעצבנות רגע לפני ההכרזה על ה"כוכב הנולד" החדש.

איך יתמודדו שלושת הפיינליסטים עם הלחץ מהמעמד וההופעה מול הקהל הרב שימלא את "בריכת הסולטן"? את זה נדע כנראה רק עם תחילת השידור, אבל לשמחתנו כבר עכשיו אפשר לדעת מהם ששת השירים אותם בחרו השלושה לבצע על הבמה בשבת. לצערנו, בדומה לעונות הקודמות של התוכנית, גם הפעם נעות הבחירות המחושבות מאוד של שלישיית הגמר בטווח שבין הצפויות מאוד למפתיעות פחות, אם כי שוב בולטים בהעדרם קאברים לשירים עכשוויים, שלא לומר ים תיכוניים מהתקופה האחרונה.

דיאנה גולבי, הרוקיסטית הצעירה עם הקול העצמתי, הייתה מרוצה כנראה מהתגובות שקיבלה במהלך העונה על "לבכות" של ריטה והחליטה לפנק את הדיווה בביצוע נוסף לשיר שלה, כשהפעם מדובר להיט הקדם אירוויזיוני "שביל הבריחה" שזכור בעיקר מתקרית הכתף המפורסמת. בנוסף תבצע גולבי גם את השיר "עינייך" של מזי כהן, בלדה נשכחת אך די מוצלחת של הזמרת מתחילת שנות התשעים, שפחות מוכרת לקהל הרחב.

כצפוי, עידן עמדי לא מסכן יותר מדי את תדמית החייל הרגיש שיצר עצמו במהלך העונה על והולך על "תני לי יד" המרגש אך הטחון של בועז שרעבי מהסרט "מאחורי הסורגים", ובנוסף יפנק גם בביצוע לשיר אייטיזי של מאיר בנאי בשם "חלומות אחרים", שלקוח גם הוא מתוך פסקול, של הסרט "נאדיה". אוהד שרגאי לעומת שני חבריו, קצת יותר מקורי ומיוחדג' אם כי באותה מידה קצת משעמם, כשהוא בוחר בקאברים ל"כל יום אני מאבדת" של חווה אלברשטיין ו"יש בזה טעם" של דנה ברגר.

אז האם גם בעונה חלשה יחסית של "כוכב" יש סיכוי שנזכה לנינט חדשה? מויאל חדש? או מארינה חדשה? את התשובות נקבל כנראה רק במוצאי שבת הקרובה החל מהשעה 21:00 בערוץ 2.