המלכה דיאנה
למרות עונה חלשה, הצליחה "כוכב נולד 8" להפתיע בסופו של ערב הגמר עם ההכרזה על הזוכה דיאנה גולבי
מערכת שירונט 04/09/2010

הזכייה של החייל הרגיש אומנם נראתה די בטוחה עם תחילת הערב, אבל מסתבר שהקהל הביתי האוהד לו זכה עידן עמדי בבריכת הסולטן אתמול הצליח להטעות את כולנו בכל הנוגע לבחירה הסופית של הקהל בבית. אז כן, התחרות בין השניים הייתה צמודה מאוד ועם הפרש של שלושה אחוזים בלבד, אבל בסופו של הערב הייתה זו הצעירה הרוקיסיטית מחולון דיאנה גולבי, שהוכרזה כזוכה הגדולה של עונתה השמינית של "כוכב נולד".

אין ספק שזו היית אחת העונות הכי פחות מעניינות או מותחות של "נולד" וגם הכי פחות נצפות אם להאמין לנתוני הרייטינג, והבינוניות שלה נמשכה באופן טבעי גם אל ערב הגמר המשעמם ואל חמשת השירים שביצעו השלושה בתוכנית והתקשו להתרומם או לרגש. הכי חלש בחבורה היה דווקא הפייבוריט לזכייה עמדי, עם ביצועים די משמימים ומשעממים ל"תני לי יד" של בועז שרעבי ו"חלומות אחרים" של מאיר בנאי . אוהד שרגאי כהרגלו ניסה להיות כמה שיותר מיוחד עם עיבוד אנרגטי ל"יש בזה טעם" של דנה ברגר שנשמע רוב הזמן כמו שיר אבוד של קולדפליי ואפילו הזוכה הגדולה גולבי לא הצליחה להפתיע ואף זייפה בחלקים לא קטנים ב"עינייך" הנשכח של מזי כהן וב"שביל הבריחה" של ריטה במקור, שהעיבוד החדש שלו נשמע קצת יותר מדי כמו שיר של הלהקה שקולדפליי למדה ממנה הכל, יו2.

דווקא רוני דלומי, הזוכה של "כוכב נולד 7" שהופיעה אתמול גם היא על הבמה בירושלים עם "תן" ו"קצת אחרת", הוכיחה שלמרות חוסר הכריזמטיות שלה וירידת כוחה של התוכנית עדיין יכול "הכוכב הנולד" החדשה לנפק להיטי רדיו גדולים. עכשיו רק נותר לחכות ולראות האם גם גולבי (הכריזמטית הרבה יותר) תציח גם היא להפגיז בלהיטים מתוך אלבום הבכורה שיפיק לה לואי להב כחלק מהמלגה בשווי 240,000 שקלים לה זכתה אתמול. כך או כך, עם הסכום הזה ביד תהפוך גולבי לאחת החיילות הכי עשירות בצה"ל עם גיוסה הקרוב.