ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


לינקין פארק לישראל
הלהקה האהובה תגיע לישראל ב-15 בנובמבר ותנגן את להיטיה הגדולים לצד שירי הדיסק החדש שיוצא השבוע
מערכת שירונט 14/09/2010
 

אחרי שמות לוהטים כמו ליידי גאגא, ריאהנה ודייויד גואטה שביקרו אותנו בארץ הקודש לאחרונה, גם לינקין פארק, אחת מלהקות המטאל האהובות בעולם, תנחת בישראל בקרוב כשהיא בשיא הצלחתה ובמקביל לצאת אלבומה הרביעי "A Thousand Suns"  שמגיע לחנויות בדיוק היום (14 בספטמבר), יחד עם שאר בעולם.

ההופעה שתיערך ב15 בנובמבר בגבעת המופעים של פארק הירקון תוכל להכיל כמות של כ 20 אלף איש ובמהלכה תנגן הלהקה את כל להיטיה הגדולים לצד שירי האלבום החדש. ההכרזה על בואם התאפשרה רק לאחר משא ומתן בן שנתיים בין המפיק שוקי וייס לנציגי הלהקה. בהודעה שנשלחה לתקשורת מסרו חברי הלהקה:"אנחנו מצפים מאוד לביקור הראשון בישראל, אחרי הרבה שנים של בקשות וחיזוקים מקהל המעריצים שלנו. נתראה ב15 בנובמבר בפארק הירקון".

מחיר כרטיס  להופעה לרוכשים במכירה מוקדמת (או עד גמר המלאי) יעמוד על 330 ש"ח. המכירה תיפתח היום בערב (שלישי) בשעה 21:00 (כפי שנוהגת הלהקה לעשות בכל המדינות בהן היא מופיעה). במקביל מציע שוקי וייס חבילה מיוחדת של כרטיס להופעה של לינקין פארק וכרטיס לפסטיבל הרוק אוזפסט (שיערך בסוף החודש בפרק הירקון) במחיר משולב של 550 שקלים.

למרות שז'אנר הנו-מטאל שכבש את העולם בתחילת שנות ה2000 כבר מזמן לא נחשב לסחורה חמה, הצליחה להקת "לינקין פארק" האמריקנית לשמור על מעמדה לאורך העשור האחרון עם מכירות של למעלה מ50 מיליון עותקים משלושת אלבומיה, הופעות אצטדיונים מפוצצות ושלל להיטי ענק כמו "In The End", "Numb" ו "Crawling".

אלבומם החדש יוצא כשלוש שנים אחרי האלבום המצליח "Minutes to Midnight" שכלל את הלהיטים הגדולים "What I've Done"ו "Bleed It Out" . כמו את קודמו, גם את הדיסק החדש הפיק להם ריק רובין, מפיק העל שברזומה שלו שמות כמו הרד הוט צ'ילי פפרס, ביסטי בויז ושאקירה.

במקביל ליציאת האלבום החדש משחררת הלהקה שיר נוסף מתוכו, קטע רוק היפ הופי בשם  "Waiting For The End", כשקדם לו הסינגל הראשון והקצבי "The Catalyst", אותו ביצעה לראשונה הלהקה בטקס פרסי MTV האמריקאי שנערך לפני כיומיים.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
3. סוף סוף הם באים
28/09/2010 - 18:35
מאת sari182
הלהקה האהובה עליי מגיעה לישראל החלום שלי התגשם
2. תחפש ..
21/09/2010 - 17:17
מאת <>
תחפש באינטרנט (:
1. עזרה
14/09/2010 - 19:58
מאת בבקשה
לאן מתקשרים בשביךביל להשיג כרטיס מישהו יכול לעזור ליי בבקשה..
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.