נולדים מחדש
מרים טוקאן, אקס העונה החמישית של "כוכב נולד" ושאולי וקנין מהעונה האחרונה עם שירי בכורה
מערכת שירונט 19/10/2010

מבול הסינגלים החדשים של יוצאי כוכב נולד נמשך. אחרי דיאנה גולבי, עידן עמדי, אדיר גץ ויובל לב טוב (וזה רק מהעונה האחרונה), מצטרפים עכשיו לחבורה המכובדת גם מרים טוקאן, הזמרת הערבייה הזכורה מעונתה החמישית של התוכנית זכות הביצוע המעולה ל"עץ השדה" ושאולי וקנין, שזכה בכרטיס הכניסה הנכסף לנבחרת העונה השמינית רק בפעם השנייה שניגש לאודישנים לתוכנית.

מאז סיימה טוקאן את דרכה בתוכנית, הספיקה להשתתף בפסטיבלים ברחבי הארץ ובאירועים שונים, בין היתר בהופעה מיוחדת מול הנשיא שמעון פרס, והופעות באיטליה לצד דוד דאור. לאחר שסיימה את לימודי המשפטים שלה בשנה האחרונה, התפנתה לאסוף החומרים לאלבום הבכורה שלה, מתוכו יוצא בימים אלה השיר הראשון והמוצלח, "סודך", במקור שיר איטלקי ששזכה למילים עבריות של טל גורדון ולהפקה מוזיקלית של דורון פלסקוב ואסא רביב.


בניגוד לטוקאן שלקחה את הזמן, נראה ששאולי וקנין לא ממש מתכוון להתעכב עם הקלטות אלבומו הראשון ומשחרר כמה חודשים בלבד לאחר הדחתו את "למה את בוכה", שיר ראשון אותו כתב והלחין בעצמו. על  ההשתתפות בתוכנית הוא אומר: "אני מאוד מרוצה מהתקדמותי מאז כוכב נולד, אין ספק שהתוכנית נתנה לי אפשרות להיחשף לקהל עצום. הדרך האמיתית להצלחה שלי מתחילה בעצם עכשיו. את השיר "למה את בוכה" כתבתי והלחנתי בעקבות מקרה אישי אותו חוויתי. אני מקווה ומאמין שיאהבו ויתחברו אל השיר שלי."