ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


מאהב איטלקי, דאנס ישראלי
ארבעה קטעי דאנס ישראלי חדשים ומוצלחים של ההרכבים "מייז", "התיירים" עם פישי הגדול, "ווגה" ומאור
מערכת שירונט 28/10/2010
 

מייז – "מאהב איטלקי"

לאט לאט הופכים "מייז" לאחד מההרכבים המובילים בסצנת הדאנס המקומית. אחרי להיט הפריצה "אפטר בסדינים", ניפקו שלושת החבר'ה המוכשרים מהצפון שורה של להיטי מועדונים גדולים כמו "נוגעת בי", "תן לי אהבה" ו"מה את עושה לי" ועכשיו הם משחררים טראק נוסף בשם "מאהב איטלקי" שכבר הספיק לצבור בשבועות האחרונים צפיות רבות ברחבי הרשת. מאור קגן, סולן ההרכב, כתב את המילים לקטע ואף הלחין יחד עם רועי ימין (שמפיק מוזיקלית את ההרכב עם טל קרמן). "מאהב איטלקי" וכל שאר הלהיטים הקודמים צפויים להופיע כולם באלבום הבכורה של ההרכב שייצא בקרוב.


התיירים ופישי הגדול – "בחפלה"

עוד צמד שעושה חיל בשטח ומייצר להיטים על בסיס קבוע הוא צמד "התיירים", אותו מרכיבים הראפר ארז שרון והמפיק המוזיקלי משה פרץ (Dj P.M). לפני כשנה ככבו השניים ברדיו ובמועדונים עם הגרסה שלהם ללהיט הברזילאי "פרה פה פה" אבל מאז כבר הספיקו לחזור לשורשים עם גרסה חדשה ל"אהלן וסהלן" של "שפתיים" ואף לנפק גרסה מצחיקה בעברית (טוכע'ס) ללהיט "I Like The Way" של אדי וואטה. עכשיו הם מוציאים סינגל נוסף בו הם מארחים את הראפר פישי הגדול. אם להסתמך על שיתופי פעולה קודמים של פישי(שבק ס', סקאזי) גם ל"חפלה" צפוי כנראה מזהיר ברחבות.

וגה – "רסיסים"

גם הרכב הדאנס "וגה" שמגיעים מצפת הרחוקה, הוא שם די מוכר בסצנת המועדונים, אומנם עדיין לא בסדר גודל של "מייז" ו"התיירים", אבל יחסית לזמן שהם קיימים (מתחילת 2009) וכשחמשת השירים שהוציאו עד כה זכו לצפיות רבות ברחבי הרשת, חברי ההרכב (הסולנים שחר חדד ואונית רומנו והמפיק המוזיקלי אבירם טוויזר) בהחלט יכולים להיות מרוצים. "רסיסים" היה הסינגל הראשון ששחררו לרדיו באופן רשמי ועכשיו מגיע גם הקליפ המושקע, שבטח ירחיב בלא מעט את קהל המעריצים ההולך וגדל שלהם.

מאור - "Victory-No More Rain"

מאור הוא מוזיקאי דאנס ישראלי שמתגורר בניו-יורק ומסיים בימים אלה את הקלטות אלבומו הראשון, עליו עבד עם כמה מהמפיקים הישראליים הבולטים בתחום כמו טלי כץ וזיו גולנד (דנה אינטרנשיונל, מיכל אמדורסקי). עד כה הוציא כשלושה סינגלים לרדיו, בהם קאבר מוצלח ללהיט ""Mad World, ועכשיו הוא משחרר סינגל נוסף וקצבי בשם "Victory-No More Rain" בו הוא מארח את הראפר האמריקאי T.R.I.G.G.A.בקטע אלקטרו פופ דאנסי עם השפעות ארנ'בי, שמתכתב עם הסאונד העכשווי השולט בסצנת הדאנס העולמית.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
1. vega מדהימיםם!!!! (ל"ת)
28/10/2010 - 16:26
מאת סופה
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.