ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


פרגי חושפת ומסוכנת
סולנית ה"בלאק אייד פיז" מתערטלת בקליפ חדש ומשותף עם הגיטריסט האגדי סלאש
מערכת שירונט 01/11/2010
 

פרגי אומנם לא נחשבה מעולם כזמרת ביישנית מדי, ויוכיחו מרבית הקליפים שצילמה עם ה"בלאק אייד פיז" בעבר, אבל נראה ששיתוף הפעולה שלה עם סלאש, גיטריסט "גאנז אנד רוזס" לשעבר, הצליח בהחלט להוציא ממנה את נערת הרוק שהייתה בתחילת הקריירה שלה. אם בהופעות של הפיז הסתפקה הפרגילישס רק בקאבר לקלאסיקה של הלהקה "Sweet Child O' Mine", אז בקליפ החדש לשיר המשותף שלה ושל סלאש, היא כבר מתמסרת לגיטריסט המוערץ עליה עד הסוף.

את השיר "Beautiful Dangerous" הקליטו השניים במקור לאלבום הסולו המעולה של סלאש שיצא בשנה שעברה ואירח כוכבי רוק רבים כמו כריס קורנל ואוזי אוסבורן, ולמרות שהבחירה בפרגי הייתה די מפתיעה בהתחלה, הסתבר כבר בהאזנה ראשונה כי החיבור עובד הרבה יותר טוב מן המצופה ואף ניפק להיט פופ רוק מרשים.

עכשיו לוקחת הזמרת עוד צעד ביחסים בין השניים ומגלמת בקליפ מעריצה סקסית אובסיסית של סלאש שעוקבת, מסממת ואף רוצחת את הגיטריסט האגדי, כמובן תוך כדי שהיא מתערטלת לאורך הקליפ. בהתחשב בשיר החדש והבינוני של הפיז, נראה לנו שכרגע לפחות אנחנו מעדיפים את פרגי יותר בגזרת הרוק מאשר באווירת האלקטרו הנוכחית של להקת האם שלה.

 

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
2. קטסטרופה
02/11/2010 - 07:58
מאת ביבי
זו לא מוזיקה.זה זוועה
1. ביתר ירושלים הקבוצה המדינה
01/11/2010 - 19:05
מאת יוסף כהן ביתרי 30 שנה!
קליפ מסחרר ראשים. אין כמו היהודיות הצנועות שלנו
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.