ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


אופנת שנקין 2011
שלישית "מנגו" חוזרת בגרסת דאנס חדשה ללהיט "גרה בשנקין", 20 שנה אחרי שיצא לראשונה
מערכת שירונט 21/11/2010
 

רק בשבוע שעבר קיבלנו רמיקס חדש ללהיט אייטיזי (ירדנה ארזי עם "שוב בתמונה"), והיום מגיע אחד נוסף. הפעם מדובר בגרסת אלקטרו דאנס חדשה ללהיט "גרה בשינקין" של שלישית הבנות "מנגו", שלהטה בארץ אי שם באמצע שנות השמונים.

עשרים שנה עברו מאז צאת השיר המקורי שהיה הסינגל הראשון מתוך אלבום הבכורה המצליח שלהם. עכשיו הן חוזרות במיני מיני איחוד שנעשה כחלק מערב מחווה שערכה "קשת" לבמאי ושופט "כוכב נולד" צדי צרפתי, שהיה בעבר מנהלן האומנותי של הבנות.

"גרה בשינקין" נחשב לאחד מלהיטי הפופ הגדולים של שנות השמונים ובלט בהפקה ובסאונד שתפרו לו של המפיק הבינלאומי יועד נבו ותמיר קליסקי (אתניקס). גם לגרסה החדשה תרם נבו את כישוריו כשהכניס את הבנות מחדש לאולפן ושדרג אותם אל עבר המאה הנוכחית. באופן מקרי לגמרי אחראים לטקסט וללחן של הלהיט צמד החברים יאיר לפיד ורמי קליינשטיין, שכתבו והלחינו גם את "שוב בתמונה" הממוקסס הטרי של ירדנה ארזי וכנראה יזכו לתמלוגים נאים החודשים הקרובים.

על האיחוד המפתיע ספרו בנות מנגו: "נכנסנו לאולפן והכול פשוט קרה, זה כמו לרכוב על אופניים שוב אחרי 20 שנה. לעומת גיל 20, שהכול נראה כל כך גורלי, הגענו הפעם נקיות מכל אגו בעיקר כדי ליהנות מהרגע הזה".

 

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
1. מההמם (ל"ת)
02/12/2010 - 19:51
מאת טליה
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.