קייטי פרי שוב מזייפת
אין הפתעות בטקס פרסי המוזיקה האמריקנית. ג'סטין ביבר לקח את כל הפרסים השווים וקייטי פרי זייפה למוות
מערכת שירונט 22/11/2010

פחות מחודש אחרי טקס פרסי הוידאו של MTV אירופה, נפגשו שוב כל הכוכבים הגדולים בכדי ללטף את האגו שלהם באירוע נוסף שנערך הלילה. הפעם מדובר בטקס פרסי המוזיקה האמריקנית, שכלל לא מעט מהאמנים שהופיעו בערב ההוא כמו בון ג'ובי, קייטי פרי, ריהאנה ומיילי סיירוס.

כצפוי, בגלל שמדובר בהצבעות של הקהל בבית, לא היו יותר מדי הפתעות על במת הפרסים והזוכה הגדול של הערב היה כמובן ג'סטין ביבר שזכה בארבעת הפרסים החשובים: "אמן השנה", "אמן הפופ של השנה", "אלבום הפופ של השנה" ו"פריצת הדרך של השנה". באופן מפתיע לקחה ליידי גאגא רק פרס אחד הביתה ("אמנית הפופ של השנה"), אבל זה כנראה ישתנה בשנה הבאה אחרי שייצא האלבום החדש שלה.

יותר מעניין מחלוקות הפרסים, היו כמובן ההופעות על הבמה שכללו נאמברים של פינק, ג'סטין עם הסינגל החדש "Pray", הבלאק אייד פיז עם הלהיט החדש "The Time", סנטנה יחד עם סולן להקת בוש לשעבר, גאווין רוסדייל, ריהאנה (עם הסינגל השני והמעולה שלה "What's My Name"), קייטי פרי (שזייפה שוב בטירוף) עם הסינגל השלישי שלה "Firework", ני-יו, כריסטינה אגילרה (עם השיר מתוך פסקול הסרט החדש שלה) ואפילו הופעה משותפת של שתי להקות הבנים הגדולות של הניינטיז: "ניו קידס און דה בלוק" ו"הבקסטריט בויז" במחרוזת משותפת מלהיטיהם הגדולים.


רשימת הזוכים המלאה:

אמן השנה - ג'סטין ביבר
פריצת הדרך של השנה - ג'סטין ביבר
אמן הפופ של השנה - ג'סטין ביבר
אמנית הפופ של השנה - ליידי גאגא
הרכב הפופ  של השנה - בלאק אייד פיז
אלבום הפופ של השנה – ג'סטין ביבר
אלבום הפופ של השנה להרכב-  "בלאק אייד פיז"
הרכב הרוק האלטרנטיבי של השנה - מיוז
אמנית האר אנ' בי של השנה - ריהאנה
אמן אר אנ' בי של השנה - אשר
אלבום אר אנ' בי של השנה -  אשר
האמן הלטיני של השנה - שאקירה