ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


ארבעה שירים חדשים לחורף
לכבוד הגשם שהגיע, קבלו ארבעה שירים ישראליים חדשים ומוצלחים שיושבים בול על החורף
מערכת שירונט 06/12/2010
 


יזהר אשדות ורונה קינן – "רגע"

ביצוע משותף של יזהר אשדות ורונה קינן לאחד משיריו היפים של אשדות, הלקוח מתוך ההופעה החגיגית של "הסיבוב האירי" שנערכה לאחרונה באמפי שוני. השיר "רגע" הופיע במקור באלבומו של אשדות "לך על הלב" שיצא לפני כעשור ועם הזמן הפך לאחד השירים האהובים על המעריצים של הזמר. עכשיו כאמור הוא זוכה לביצוע חורפי ומרענן יחד עם רונה קינן מתוך ההופעה.

שירה גבריאלוב – "The Pain"

סינגל חדש אקוסטי ויפה בשם "The Painלשירה גבריאלוב, שזכורה לכם מהלהיט "הבוקר יאיר" הלקוח מאלבום הבכורה שלה. אלבומה השני (הפעם באנגלית) יכלול גם את הלהיטים "Don't Just Walk On By" והקאבר המוצלח ל"Crazy" של נארלס בארקלי וצפוי לצאת בתחילת השנה הבאה. בינתיים מככבים שירים מתוכו באוספי להיטים שונים באירופה ומנוגנים בתחנות רדיו שונות מעבר לים. ב- 14 בדצמבר תקח גבריאלוב חלק במעגל יוצרים אשר יערוך מחווה לאסף אמדורסקי. הערב יתקיים בצוותא תל אביב וב- 16 בדצמבר תופיע עם נגניה בקפה ביאליק בתל אביב.

אדם גורלציקי – "שלום שלום"

אדם גורליצקי הוא אחד מהקלידנים המובילים של ישראל, ומי שניגן בעבר עם עברי לידר ועידן רייכל, אבל גם עם ההרכב "מאטאפיקס" בחו"ל. עכשיו הוא עובר לקדמת הבמה עם  סינגל בכורה פופי ומוצלח בשם "שלום שלום", שיושב בול על החורף. בימים אלה מסיים גורליצקי את העבודה על אלבומו הראשון בהפקת גלעד שמואלי.

כנסיית השכל – "אושר"

סינגל נוסף מתוך "שורות של אנשים", אלבומם האחרון של "כנסיית השכל". לדבריהם, "אושר", השיר שגם סוגר את האלבום, הוא "המנון חורפי על הגשם שלא מגיע על הכמיהה, על התמימות שאולי איבדנו בדרך". אחרי האזנה אחת בלבד אי אפשר שלא להסכים אתם. בימים אלו עובדת הלהקה על סיבוב הופעות מיוחד תחת הכותרת "קונצרט וידאו" יחד עם אומן הוידאו ארט רועי ניצן (ואלס עם באשיר) שצפוי לעלות על הבמות במהלך 2011.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
2. שירה גבריאלוב
19/12/2011 - 21:06
מאת בנימינית
בזמן האחרון אני מאוד עוקבת אחרי שירה ואני חייבת לציין שעוד לא התאכזבתי בכלל.
1. שירה גבריאלוב מדהימהההה
11/12/2010 - 10:25
מאת ערן עורך מוסיקה
יוצא לי לעקוב אחרי היצירות והביצועים שלך שירה וכל פעם את מפתיעה מחדש ולטובה... כל הכבוד המשכי כך, אין ספק שמבחינתך זה רק עניין של זמן... תענוג, תודה לך
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.