אתי סופרסטאר?
תמיר קליסקי מאתניקס, יוסי גיספן ו'הליקון' מהמרים על אתי ביטון כתגלית הבאה של המוזקה הים תיכונית. קובי פרץ כבר מעריץ
מערכת שירונט 15/12/2010

אחרי הפריצה הגדולה של שני יצהרי השנה, שהוכיחה כי שוק המוזיקה המקומי בהחלט מוכן לעוד זמרת ים תיכונית מצליחה מלבד שרית חדד, מהמרים עכשיו בפופ ארט, חברת התקליטים של רוני סופרסטאר ושירי מיימון על אתי ביטון, זמרת צעירה בת 22 שמגיעה מבאר שבע.

כשהיא מגובה בהפקה מוזיקלית של תמיר קליסקי מ"אתניקס", מוזיקה ערבית קלאסית ברשימת ההשפעות המוזיקליות וטקסט שכתב לה כותב הטקסים מוביל בשוק יוסי גיספן, תנסה ביטון לכבוש את הרדיו ואת המועדונים עם סינגל הבכורה המוצלח שלה "פתגם סיני".

ביטון גילתה את תשוקתה האדירה לבמה ולמוסיקה הערבית והים תיכונית כבר מגיל צעיר, השתתפה בתחרויות מקומיות בדרום הארץ, וניסתה כוחה בתוכניות כמו "בראבו"
ו"כוכב נולד". בצבא, שירתה בלהקת הנח"ל, וקצת אחרי שחרורה קיבצה סביבה נגנים, והחלה להופיע במופע קאברים המשלב קלאסיקות, לצד להיטים עכשוויים במוסיקה הים תיכונית.

גם הזמר קובי פרץ לא התעלם מהפוטנציאל ולקח אותה כזמרת ליווי בהופעותיו, שם היא מבצעת אתו על הבמה את "יחד", הדואט שהקליט במקור עם אישתאר. אגב, גם שמה המקורי של אישתאר הוא אתי ביטון. ועם נתוני פתיחה מרשימים כאלה, עכשיו רק נותר לחכות ולראות אם גם הקהל הרחב יגלה גם הוא עניין בזמרת הים תיכונית החדשה בשוק.