ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


קליפס ישראלי
הקליפ הרטוב של נאור אורמיה, הקליפ הקורע של התיירים והקליפ היפה של עינב ג'קסון כהן
מערכת שירונט 20/01/2011
 

נאור אורמיה – "לא מוצא את עצמי"

ג'סטין ביבר הים התיכוני, נאור אורמיה, משחרר השבוע את הוידאו קליפ המושקע ללהיטו האחרון "לא מוצא את עצמי", שגרסת האודיו שלו הספיקה לעבור לאחרונה את רף מיליון הצפיות ביוטיוב. כמיטב המסורת אצל אליל הבנות החדש, מתארחת בקליפ דוגמנית יפיפייה, שסביר להניח חתומה בסוכנות של מנהלו האישי רוברטו, דירה יוקרתית במיוחד שמשמשת כרקע, ואפילו גם כמה סצינות רטובות במיוחד של אורמיה במקלחת. אבל עם בגדים. מדובר כזכור בסינגל הראשון מתוך אלבומו השני של אורמיה  שצפוי לצאת בהמשך השנה.

התיירים – "אמא'שך"

עוד שניים שמככבים ברשת השבוע, עם למעלה מחמישים אלף צפיות ביוטיוב תוך כמה ימים, הם צמד הדאנס המעולה "התיירים". השניים שחררו בסוף השבוע שעבר קטע חדש וסופר מדבק בשם "אמא'שך", שבגדול, מספר על בחור ששוכב עם האמא של החבר הכי טוב שלו, אבל גם חוטף על זה אחר כך מאבא'שלו. הקליפ שיצא במקביל לשיר משעשע באותה מידה ואין בכלל ספק שזה הולך להיות להיט המועדונים הכי גדול בחודשים הקרובים.

עינב ג'קסון כהן – "שיר הרס"

הזמרת עינב ג'קסון כהן נחשבת לאחת היוצרות המבטיחות של השנים האחרונות. אחרי אינספור הופעות וקהל מעריצים אדוק שרק גדל מהופעה להופעה, היא צפויה לשחרר בקרוב את אלבום הבכורה המסקרן שלה "עץ נופל ביער". אחרי הסינגל ראשון והיפה "ניתוח לב פתוח", הוציאה הזמרת לאחרונה סינגל שני ומוצלח לא פחות בשם "שיר הרס", שבזכות פזמונו הקליט יכול להפוך בקלות ללהיט רדיו גדול. עכשיו מגיע גם הקליפ המושקע שביימה תמרה פלינט. הופעותיה הקרובות של ג'קסון יערכו ב- 24.1 ב"קפה בר אברהם" בירושלים, ב-25.1 ב"עשן הזמן" בבאר שבע וב-24.2 ב"בר בתיאטרון" בעכו העתיקה.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
3. הוא ממש חי בסרט
22/01/2011 - 09:57
מאת ממש
חי בסרטט
2. התיירים גדולים
21/01/2011 - 13:40
מאת חסוי
הרגו אותי מצחוק בשיר הזה
1. תל אביב רחוב
20/01/2011 - 17:34
מאת סתיו
הוא היה מת לקול כמו של גסטין ביבר
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.