ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


בקצב ים תיכוני
להיטים חדשים לנאור אלבז, נאור אורמיה, מאור דניאל ודניאל בן חיים. וגם דואט משותף של קובי ומשה פרץ
מערכת שירונט 24/01/2011
 

נאור אלבז – "אין דברים כאלה"

אחרי "אלוקים שבשמיים", סינגל הבכורה השקט והמרגש אותו הקדיש לאביו המנוח, משחרר יוצא עונת "כוכב נולד" האחרונה נאור אלבז, סינגל שני מתוך אלבום הבכורה שלו. הפעם מדובר כבר שיר ים תיכוני קצבי ושמח שאוחז גם בשם הגימיקי משהו: "אין דברים כאלה". את המילים כתבה לו עינת הולנדר, הפיק מוזיקלית תומר מתנה והלחן הוא של לא אחר מאשר הזמר עידן יניב, שגם ניגן בקלידים במהלך הקלטות השיר.

מאור דניאל - "לבגידות"

הוא הפתיע את כולנו ב"לכי תספרי לכולם", להיט גדול שצמח מהשטח והפך ללהיט יוטיוב וסלולר אימתני, ועכשיו חוזר הזמר הצעיר מאור דניאל עם סינגל נוסף מתוך אלבום הבכורה שלו שייצא בקרוב. גם ב"לבגידות" משתף דניאל פעולה עם חברי להקת הרוק הכבד האלמנה השחורה (שאחראים גם בלהיט הגדול), והתוצאה היא בלדת רוק ים תיכונית מיוחדת, שרק מעלה את רף הסקרנות לקראת הדיסק הראשון.


נאור אורמיה – "יוצא מדעתי"

נאור אורמיה לא מבזבז זמן, וכמעט במקביל ליציאת הקליפ ל"לא מוצא את עצמי", משחרר לתחנות הרדיו את "יוצא מדעתי" ,סינגל נוסף מתוך אלבומו השני שייצא בקרוב. גם את הלהיט החדש והקצבי כתב והלחין אורמיה, שמסתמן גם כיוצר ים תיכוני מבטיח, וההפקה המוזיקלית הנה של תמיר צור.

דניאל בן חיים – "הכל שונה"

אחרי "תהיי יותר כלה" הקצבי,שכתב והלחין לו הנרי, משחרר בן טיפוחיו של אבי גואטה, הזמר דניאל בן חיים , סינגל נוסף מתוך אלבומו השני. הפעם מדובר בבלדה מוצלחת למדי בשם "הכל שונה" שכתב והלחין לו ליאור מיארה והפיק מוזיקלית ערן כרמי.

ובקטנה:

תחנת הרדיו האזורית "רדיו דרום" חגגה בשבוע שעבר 15 שנה וארחה באולפן את (הגרוש הטרי) קובי פרץ ומשה פרץ שבצעו יחד בלייב, לראשונה בקריירה שלהם, את "כמה אהבה" של קובי ואליהם הצטרפו בקולות גם הזמרת דנה לפידות והזמר דור דניאל.
 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
2. אין על נאוווווווור ! [אלבז]
25/01/2011 - 20:08
מאת שירני.
נאוור אלבז המדהייםםם ! אין עליו ולא יהיה..!!! ♥ נאור,שיהיה לך המון בהצלחחה ! שיר מדהיים ! ♥ אוהבתת אותך!
1. משה פרץ איזה קול נדירר (ל"ת)
24/01/2011 - 14:11
מאת טל
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.