ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


הישראלים החדשים
בועז שרעבי עם סינגל חדש ומרגש, אמיר דדון בקאבר לשלום חנוך, "רגאייסטן" בקאבר לזוהר ארגוב ו"וגה" בדאנס ישראלי מקפיץ
מערכת שירונט 27/01/2011
 

בועז שרעבי – "אני עובר בסמטאות"

ארבע שנים אחרי אלבומו המצליח "לנשום", שכלל את הלהיט "אם את עדיין אוהבת אותי", מוציא  בועז שרעבי לרדיו סינגל ראשון מתוך אלבום חדש. את "אני עובר בסמטאות" כתב והלחין רותם כהן והפיק מוזיקלית ירון בכר. באלבום החדש כתב והלחין שרעבי שבעה מהשירים והשאר נכתבו על ידי יוצרים צעירים ומבטיחים. לדבריו מדובר באלבום אותנטי שיהיה מבוסס על חוויות אישיות במיוחד.


אמיר דדון – "נגד הרוח"

אחרי שאלבום הבכורה שלו קצר שבחים וניפק להיטים כמו "אור גדול" ו"חלל", מוציא הזמר אמיר דדון קאבר מוצלח במיוחד לקלאסיקה של שלום חנוך "נגד הרוח". מדובר בשיר הנושא של "סימני שאלה", סדרה חדשה שתעלה בערוץ 2 ("רשת") ביום שני הבא ועוסקת בחייהם של צעירים חרדים שנטשו את הדת ועברו לחיות בתל- אביב. בין השחקנים שמככבים בסדרה: דן שפירא, איתי תורג'מן , יון תומרקין וגאלה קוגן.

רגאייסטן – "אלינור"

קאבר גרובי במיוחד של הרכב הרגאיי הפופ והמבטיח "רגאייסטן" לקלאסיקה "אלינור" של זוהר ארגוב. חברי הלהקה נפגשו בירושלים לפני כחמש שנים ומאז הספיקו לעבוד על חומרים מקוריים ולהופיע המון.  בשנה האחרונה הקליטו את אלבום הבכורה שלהם שצפוי לצאת בקרוב, בהפקה מוזיקלית של קובי אוז.


וגה – "אהבה אבודה"

סצנת הדאנס הישראלית ממשיכה לייצר הרכבים חדשים שכובשים את מועדוני הארץ. אחד ההרכבים המדוברים הוא ההרכב "Vega", אותו הקימו הדיג'יי אבירם טוויזר והסולן שחר חדד, שלאחרונה צרפו אליהם גם את הזמרת אונית רומנו. יחד הביאו השלושה להיטי מועדונים גדולים כמו "Don't Go Away", "סופה" ו"רסיסים". עכשיו יוצא סינגל חדש וקליט שלהם בשם "אהבה אבודה", שמושפע מאוד מהסאונד של הדאנס המזרח האירופאי שכבש לאחרונה את הארץ ועושה המון חשק לרקוד.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
3. אמיר דדון
31/01/2011 - 17:27
מאת אין כאלה..
אמיר המללללללללללללללללללללללללךךךךךךך
2. רגאייסטן
31/01/2011 - 14:39
מאת אלינור
אחלה ביצוע!!!!!!1
1. ראגייסטן שולטים!
30/01/2011 - 14:15
מאת אסי אגמון
יפה מאוד עוד חידוש מדהים!
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.