ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


בלאק אייד סופר פיז
הלהקה המצליחה הופיעה במחצית הסופרבול עם מחרוזת מלהיטיה וארחה על הבמה את אשר וסלאש
מערכת שירונט 07/02/2011
 

כמו בכל שנה, התיישבו אתמול בלילה מיליוני אמריקאים מול מסכי הטלוויזיה כדי לצפות בגמר הסופרבול, שהיה לא רק חגיגה גדולה של ספורט, אלא גם של המון מוזיקה. חוץ מפרסומות בכיכובם של ג'סטין ביבר ואוזי אוסבורן (ביחד!) ואמינם, יכלו האמריקאים גם לראות ולשמוע את כריסטינה אגילרה עושה פדיחות בזמן שירת ההמנון, כשהתבלבלה בשורות. אבל השיא היא כמובן במחצית המשחק, אז עלו לבמה "הבלאק אייד פיז" עם מחרוזת היסטרית מלהיטיהם שלוותה בפירוטכניקה מושקעת ובהופעות אורח של הזמר אשר, סלאש גיטריסט "גאנז אנד רוזס" לשעבר ועשרות רקדנים רובוטיים זוהרים במיוחד.

את הסט שלהם פתחו הפיז עם להיטם הענק משנה שעברה "I Gotta Feeling" והמשיכו עם "Boom Boom Pow", בסופו עלה לבמה סלאש עם הסולו המפורסם של הלהיט "Sweet Child O' Mine", כשפרגי מצטרפת בשירה. מיד אחרי ביצוע הלהיטים "Let's Get It Started" ו"Pump It" ירדו הפיז מבמה ופינו אותה לזמר אשר עם להיטו "OMG" בו גם מתארח כידוע סולן הפיז ויל.איי.אם וחזרו מיד אחרי עם "Where Is Love" ועם להיטם האחרון והמצליח "The Time" שגם סגר את המופע המוצלח.

 כריסטינה אגילרה מבצעת את ההמנון האמריקאי

ג'סטין ביבר ואוזי אוסבורן בפרסומת משותפת:
אמינם בפרסומת משעשעת לתה:

 

 

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.