ג'סי ג'יי סיקה
התגלית הכי מבטיחה של 2011 כבר כאן. עם שני להיטי ענק ביד ואלבום בכורה שהולך להפוך אותה לליידי גאגא הבאה
מערכת שירונט 08/02/2011

ליידי גאגא חוזרת אומנם ביום שישי הקרוב עם להיט חדש (והיסטרי, כך מספרים יודעי דבר), אבל בזמן שהיא הייתה עסוקה בלטחון הופעות ובהקלטות אלבומה השלישי, כבר הספיקו בעולם המוזיקה להכתיר את מי שאולי תהיה המתחרה הגדולה שלה בשנים הקרובות. קוראים לה ג'ייסי ג'יי, זמרת ויוצרת בת 22 מאנגליה, שמעוררת עניין רב מאז יצא להיט הבכורה הממכר שלה "Like A Dude" (אותו כתבה במקור לריהאנה) לפני מספר חודשים.

כמו גאגא, גם ג'סי התחילה ככותבת להיטים לאמני פופ גדולים כמו ג'סטין טימברלייק, אלישיה קיז וכריסטיה אגילרה ואף לקחה חלק בכתיבת להיט הענק של הזמרת מיילי סיירוס "Party In The U.S.A". ההצלחה הגדולה של השירים שכתבה הובילו די מהר להחתמתה גם כזמרת מבצעת ולתחילת הקלטות אלבום הסולו הבכורה שלה "Who You Are", שייצא בסוף החודש הקרוב.

ההשפעות המוזיקליות העיקריות של ג'סי כוללות נגיעות של פופ, ארנ'בי, דאנס ואפילו רגאיי, כמו שאפשר לשמוע בסינגל השני והרשמי שלה "Price Tag" אותו כתבה יחד עם מפיק הלהיטים דר' לוק (בריטני, קייטי פרי) ובו מתארח הראפר "B.O.B". כמו קודמו, גם הסינגל החדש כבר זוכה להצלחה גדולה מאוד במצעדי המוזיקה ואף אצל מבקרי המוזיקה, שT; הכתירו אותה לאחרונה בפסגת רשימת ההבטחות של ה- BBC, בנוסף לזכייתה בפרס המבקרים בטקס ה"בריטס" הנחשב שייערך בשבוע הבא.

 אגב, בין מעריציה החדשים אפשר למצוא שמות כמו הראפרית ניקי מינאג' וברונו מארס, שהביעו כבר רצון לעבוד אתה בעתיד ובקצב הזה אפשר להניח שעוד השנה כבר נשמע שהם נכנסו לאולפן להקליט יחד.