ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


קליפס
להיט המועדונים הגס של אייקון, הסינגל החדש של הבלאק אייד פיז, הקליפ האחרון של מארון 5 ורמיקס של טרביס בייקר לקנייה ווסט וג'יי זי
מערכת שירונט 10/02/2011
 


בלאק אייד פיז - "Just Can't Get Enough"

אחרי ההופעה הבינונית במחצית הסופרבול, שזכתה לביקורות רעות שאפילו חברי הלהקה מסכימים עם חלקן, מגיע סינגל חדש של הבלאק אייד פיז מתוך אלבום האחרון והמאכזב "The Beginning". מדובר בסינגל השני מתוך האלבום שנקרא "Just Can't Get Enough" שיוצא תוך כדי ההצלחה הגדולה של הסינגל הראשון "The Time" שעדיין מככב חזק במצעדים באמריקה. הפעם מדובר בשיר קצת יותר רגוע שכולל נגיעות היפ הופ, אבל מתפתח לדאנס מועדוני לקראת סופו. הקליפ אמור לצאת בתחילת חודש הבא.

מארון 5 – "Never Gonna Leave This Bed"

"Hands All Over", האלבום האחרון של "מארון 5" נחשב לכשלון די גדול, בטח יחסית למכירות של אלבומיה הקודמים. מאז יצא בספטמבר האחרון מכרה הלהקה קצת יותר מחצי מיליון עותקים בכל העולם ושני הסינגלים שיצאו עד כה מתוכו ("Misery", "Give A Little More") לא ממש שרפו את המצעדים. עכשיו מגיע הסינגל השלישי "Never Gonna Leave This Bad", שיר רוק חביב שספק אם יהפוך ללהיט בינלאומי גדול. מה שבטוח, גם חברי הלהקה כבר הודו שלא מדובר באלבום הטוב ביותר שלהם והבטיחו שאלבום חדש יגיע קצת יותר מהר מהמצופה בשביל לנסות לכסות על הפדיחה.

אייקון – "Unless We Fuckin"

לא ברור מה עובר על אייקון לאחרונה, שחוץ משיר בינוני עם מייקל ג'קסון ולהיט דחקה עם כוכבי "סאטרדיי נייט לייב", די מתעכב עם אלבומו החדש עקב שירים חדשים שהוציא ולא ממש בלטו במצעדים. בניסיון נוסף לזכות בתשומת לב הוא משחרר עכשיו קטע דאנס מועדוני גס למדי, ואפילו לא מתאמץ לצנזר את הפזמון. אם המלודיה נשמעת לכם מוכר אתם לא טועים. מדובר בהעתק אחד לאחד של אחד הטראקים המצליחים של השנים האחרונות: "Satisfaction" של מפיק הדאנס האיטלקי בני בנאסי.

קנייה ווסט וג'יי זי – "HAM" (טרביס בייקר רמיקס)

מתופף להקת הרוק "בלינק 182" ממשיך למקסס כל להיט היפ הופ אפשרי. עכשיו מגיע הרמיקס הרשמי שלו לסינגל האחרון של ג'יי זי וקנייה ווסט שלקוח מתוך האלבום המשותף שלהם שייצא בחודש הבא. גם הפעם מדובר ברמיקס אגרסיבי במיוחד שכולל בעיקר הלמות תופים של בייקר שחייב לראות מה הוא יודע לעשות על המערכת שלו.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
2. האלבום של MAROON5 הוא אחד הטובים
12/02/2011 - 23:07
מאת הודיה
MISERY שיר שולטטטט
1. מה הקטע?
10/02/2011 - 18:22
מאת איש
אם הכל כל כך בינוני ומשעמם למה אתם בכלל מראים לנו את זה..
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.