מזרח תיכון חדש
שרית חדד בשני שירים חדשים, בועז שרעבי בבלדה מנצחת ונאור אלבז ובן אל תבורי בשירים מרקידים
מערכת שירונט 21/03/2011

יציאת אלבומה העשרים של שרית חדד מתעכבת כנראה עוד קצת, אבל כדי להשביע את תאבונם של המעריצים מעלה הזמרת שני שירים חדשים מתוכו לערוץ היוטיוב הרשמי שלה. את "קומי וצאי", בלדה אלקטרונית מוצלחת, כתב הלחין והפיק מוזיקלית הנרי וממולו השיר הקצבי "סוף שבוע בפריז" שכתב והלחין דודו מלכה והפיק מוזיקלית תמיר צור.

בעז שרעבי – "את יפה"

אחרי "אני עובר בסמטאות", הסינגל הראשון וה"צנוע" מתוך אלבומו חדש "מגע הקסם", משחרר בעז שרעבי סינגל השני ומנצח, בלדת אהבה ים תיכונית בשם "את יפה". את המילים כתבה חמוטל בן זאב והלחין שרעבי עצמו ואף הפיק מוזיקלית יחד עם ירון בכר. האלבום המלא ייצא ב-27 למרץ.

נאור אלבז – "אהבה מושלמת"

יוצא "כוכב נולד" נאור אלבז משחרר סינגל שלישי מתוך אלבום הבכורה שלו. את "אהבה מושלמת" כתבה עינת הולנדר והלחין עדי בוקובזה. על ההפקה המוזיקלית אחראי תומר מתנה. ל"אהבה מושלמת" קדמו הבלדה שהקדיש לאביו "אלוקים שבשמיים" והשיר הקצבי "אין דברים כאלה".

בן אל תבורי  "רכבת הרים"

"מוצא בך", אלבום הסולו הראשון של בן אל תבורי יצא לחנויות בשבוע שעבר, ואת יציאתו מלווה סינגל חדש וקצבי בשם "רכבת הרים" אותו משחרר היום תבורי לרדיו. את המילים של "רכבת הרים" כתבה עינת הולנדר והלחין והפיק מוזיקלית אריק זנטי. זהו הסינגל השביעי בסה"כ מתוך האלבום.