ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


ישראלי חדש
קליפ יוטיובי ל"מוניקה סקס", שירים חדשים ליואב מאור מ"האח הגדול", ולאחותה של הילה מאותו בית וסינגל שני לאריק סיני
מערכת שירונט 23/03/2011
 

מוניקה סקס  "רמקולים". הקליפ

אחרי שני להיטי רדיו גדולים ("מנגינה", "השמלה ממדריד"), שחררה לאחרונה להקת "מוניקה סקס" את "רמקולים", סינגל נוסף מתוך אלבומה האחרון "מנגינה", שיר שמבצע המתופף שחר אבן-צור. עכשיו מגיע גם הקליפ שצולם (בנפרד) בבתיהם של חברי הלהקה באווירה "יוטיובית". הופעותיה הקרובות של "מוניקה סקס" יערכו ב-29.3 ב"סטיגמה" באשקלון, ב-7.4 ב"מושבה" בבנימינה, ב-14.4 ב"פיטרייה" בקיבוץ דן וב-15.4 בבארבי בתל אביב. כמו כן תיקח הלהקה חלק גם במופע "רוק עצמאות" שיערך בקרוב.

סמדר אקראי  "הכל מסתדר"

את אחותה הילה הכרנו אומנם לפניה, כאחת מדיירות האח הגדול, אבל נראה כי הזמרת סמדר אקראי בדרך להפוך לכוכבת בזכות עצמה, הודות ל"הכל מסתדר", סינגל הראשון שיצא לה בשבוע שעבר. זו הפעם הראשונה שאקראי משחררת שיר בעברית, אחרי שבשנים האחרונות עבדה בעיקר בגזרה הבינלאומית כזמרת בפרויקטים של מפיקים נחשבים, עובדה שמשחקת לטובתה כשמקשיבים לרמת ההפקה הגבוהה של השיר ולאווירת האינדי פופ העדכנית. את "הכל מסתדר" כתבה והלחינה ועל ההפקה המוזיקלית אחראי גיל לואיס (שולי רנד, איה כורם), שגם הפיק את האלבום המלא. הופעתה הקרובה תיערך ב-6.4 במועדון ה"לבונטין" בתל אביב.

יואב מאור – "חמוץ מתוק"

אחרי שקידם אותו ללא הרף בזמן שהותו בבית, משחרר השבוע יואב מאור לרדיו את הגרסה הרשמית של להיטו "חמוץ מתוק". כיאה ליחצ"ן שהוא, דאג כמובן מאור להוציא את השיר בדיוק בשבוע בו מתקיים גמר "האח הגדול" כדי לקבל חשיפה מקסימלית וסביר להניח שהוא ינסה גם לזרוק איזה פזמון או שניים לקהל בזמן השידור. המילים והלחן כזכור הם של מאור עצמו ועל ההפקה המוזיקלית אחראי תומר אסולין.


אריק סיני – "נובלס (הסיגריה האחרונה)"

סינגל שני מתוך הפרויקט המשותף של הזמר אריק סיני והמוסיקאי והמפיק שמוליק נויפלד. את "נובלס" כתב והלחין לסיני בוגר רימון (וההוא מהשיר של קרן פלס) איתי פרל, אחרי שנפגשו לפני כשנה. מאז גם הספיק פרל להתארח בשתיים מהופעותיו של סיני. נויפלד הפיק מוזיקלית גם את האלבום המלא, שצפוי לצאת בחודשים הקרובים.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.