ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


ישראלי חדש
שרי גבעתי מפתיעה, שירי מיימון ושמעון בוסקילה בדרך לקיסריה, אהוד בנאי עם אלבום חדש וג'סי עושה יגאל בשן
מערכת שירונט 04/04/2011
 


שרי גבעתי – "Paris"

הדוגמנית והשחקנית שרי גבעתי מוציאה סינגל ראשון בעברית, ומפתיעה ביכולות שירה לא רעות וגם בפזמון מוצלח. למרות שגבעתי הלחינה וכתבה בעצמה אלבום שלם עם חומרים באנגלית שתוציא בקרוב (שני שירים מתוכו נכנסו לסרט קולנוע אמריקאי בכיכובם של מירה סורבינו ורוברט דאוני ג'וניור), את השיר החדש כתב הלחין והפיק מוזיקלית המפיק המבוקש Henree, כחלק מפרויקט משותף של השניים. הכיוון המוזיקלי לדבריהם: "הפקה בניחוח חו"ל והגשה מלטפת". השיר "Paris" בהחלט עונה על ההגדרה ומסקרן בהחלט יהיה לשמוע גם את האלבום המלא.

שירי מימון ושמעון בוסקילה – "עד סוף העולם"

אחרי 150 הופעות מצליחות ברחבי הארץ, זה היה כנראה רק עניין של זמן עד שהקהל הישראלי יזכה גם לאלבום המתעד את המופע המשותף המצליח של שירי מיימון ושמעון בוסקילה. האלבום החדש יכלול ביצועים מיוחדים ללהיטים גדולים של השניים, לצד גרסאות כיסוי לקלאסיקות ישראליות. לכבוד צאת האלבום יוצא סינגל נוסף, קאבר של השניים ללהיט "עד סוף העולם" של חיים משה יואב יצחק, שגם מככב בהפסקות הפרסומות הימים אלה. במקביל מתכוננים השניים למופע משותף ראשון בקיסריה ב-2 ביוני.

אהוד בנאי – "אבן ספיר"

סינגל שני מתוך "רסיסי לילה", אלבומו החדש והמצופה של אהוד בנאי. אחרי "אני הולך" המוצלח משחרר בנאי את "אבן ספיר" אותו כתב והלחין. האלבום המלא,שיצא היום לחנויות, כולל 11 שירים חדשים של בנאי בהפקתו המוזיקלית של גיל סמטנה. הופעתו הקרובה של בנאי תיערך ב-14 באפריל במועדון ה"בארבי" בתל אביב.

ג'סי ופבלו רוזנברג – "כוכבים לא משקרים"

המפיק ישי רזיאל ממשיך לשחרר קאברים דאנסיים מקפיצים לקלאסיקות פופ ישראליות תחת שם הבמה Jess-E. אחרי "אין מוצא" של אדם ו"לילה" של נוער שוליים, הוא מוציא השבוע גרסה חדשה ללהיט הסבנטיז "כוכבים לא משקרים" של יגאל בשן ואף מארח את הזמר פבלו רוזנברג, שבימים רגילים מתפקד גם כגיסו, בעלה של אחותו הדוגמנית מירי לוי.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
3. יוני (ל"ת)
07/04/2011 - 18:05
מאת אהוד בנאי הענק!!!
2. אין על שיריייי:) (ל"ת)
05/04/2011 - 00:04
מאת saharon87
1. שריייי יואוווו איזה שלמות !! (ל"ת)
04/04/2011 - 21:40
מאת koral5000
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.