ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


קליפס. ישראלי
קליפ חדש למוניקה סקס וסינגלים לגלי עטרי, לוקאץ, אודי דוידי ושלומי שבת וסמדר אקראי
מערכת שירונט 22/05/2011
 


מוניקה סקס – "לפני השינה"

אחרי שלושה סינגלים מוצלחים ("השמלה ממדריד", "מנגינה", רמקולים") שהפכו ללהיטי רדיו גדולים, משחררת להקת "מוניקה סקס" לרדיו את הסינגל הרביעי מתוך אלבום הקאמבק השלה "מנגינה". הפעם מדובר בבלדת הרוק "לפני השינה", שגם זוכה עכשיו לקליפ "חללי" שביימו יוני ומאיה מירון. במקביל ממשיכה הלהקה בסיבוב ההופעות המצליח שמקדם את הדיסק. הופעותיה הקרובות של הלהקה יערכו ב"איניגו מונטויה" (25.5), "בארבי ת"א (17.6), "זאפה הרצליה" (2.3), ברל'ה, להבות חביבה (16.7) ו"חורשתא" שבקיבוץ עמק העמקים (29.7).

אודי דוד ושלומי שבת – "כיוון אחר"

סינגל שלישי מתוך אלבומו החדש של הזמר הדתי המצליח אודי דוידי. הפעם הוא מארח לדואט את שלומי שבת בשיר "כיוון אחר", שמדבר על החיבור בין שני עולמות, שרק נראים שונים אבל בעצם יש להם הרבה מהמשותף. את המילים כתבו לילך ואודי דוידי, שגם הלחין ועיבד מויזקלית יחד עם שבת ואבי טל. אלבומו החמישי של הזמר ייצא לחנויות בתחילת חודש יוני.

גלי עטרי – "מכאן לשם"

סינגל שני לגלי עטרי מתוך האלבום המסקרן שכתב והלחין לה עמיר בניון. אחרי "עזוב" שיצא לפני כחודשיים, מגיע היום לרדיו השיר "מכאן לשם", שיר רדיו חביב שאולי לא יהפוך ללהיט גדול, אבל בהחלט עושה עוד תיאבון לקראת האלבום המלא.

לוקאץ – "מביא לה טקילה"

הראפר גדול המימדים וכוכב הרשת לוקאץ משחרר סינגל שלישי ואחרון לפני צאת אלבומו החדש, שייקרא "פלטינה". אחרי הסינגלים "מוכרת אשליות" ו"ברנדון וולש" ולהיטי יוטיוב גדולים כמו "מזמור למדינה", ו"ענת בנאי", מפגיז לוקאץ עם "מביא לה טקילה" שכתב והלחין, כשעל ההפקה המוזיקלית העדכנית אחראי אורי שוחט.

סמדר אקראי – "לא התכוונתי"

אחרי "הכל מסתדר", הסינגל ראשון והמבטיח של הזמרת החדשה סמדר אקראי, שזכה להשמעות נאות ברדיו, מגיע סינגל שני ומוצלח לא פחות בשם "לא התכוונתי". הפעם מדובר בבלדה אלקטרונית מרגשת שכתבה והלחינה אקראי יחד עם מיכל גבע והפיק מוזיקלית גיל לואיס.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.