ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


קליפס. ישראלי
להיט שני ללירן דנינו, קליפ מושקע במיוחד לאתי ביטון וסינגלים חדשים של יהודה פוליקר, פבלו רוזנברג ושיר לוי
מערכת שירונט 24/05/2011
 

לירן דנינו – "ללכת"

אחרי שכבש את תחנות הרדיו ואת יוטיוב (קרוב לשני מיליון צפיות) עם בלדת הרוק המוצלחת "עדיין ריק", משחרר לירן דנינו את "ללכת", סינגל שני מתוך אלבומו הראשון. בניגוד ללהיט הבכורה שכתב לו נתן גושן (שעושה במקביל חיל עם להיט הסולו "כל מה שיש לי"), הפעם לוקח דנינו את המושכות לידיו ומלחין וכותב (יחד עם מאיר גולדברג) בעצמו, כשעל ההפקה המוזיקלית מופקד אורי אבני ועל ניהול הפרויקט והייעוץ המוזיקלי אחראי המפיק הנחשב עופר מאירי. התוצאה אגב, לא פחות מוצלחת מקודמתה ונראה כי דנינו בדרך הנכונה להפוך לאחד הזמרים הצעירים המובילים בתעשיית המוזיקה המקומית.

יהודה פוליקר – "גברים קשוחים"

סינגל ראשון ומפתיע מתוך אלבום חדש של יהודה פוליקר, שמבוסס על לחנים של שירים יוונים ששמע בילדותו בבית הוריו. כמו באלבום המופת שלו "עיניים שלי" (שחוגג כבר חצי יובל), שהביא את בשורת המוזיקה היוונית לישראל, גם הפעם ישיר פוליקר טקסטים עברית ללחנים שהביא משם. את "גברים קשוחים" כתב פוליקר עצמו ללחן של ניקוס קסידאקיס. במקביל ליציאת האלבום ישיק פוליקר את "עיניים שלי 2011", המופע החדש שלו ב-14.7 באמפי בקיסריה. המופע יכלול את כל שירי האלבום הקלאסי ההוא, שירים מתוך האלבום החדש ושלל להיטים שהקליט במהלך הקריירה בעיבודים עדכניים.


אתי ביטון – "אולי תאמר"

שבועיים אחרי יציאת הבלדה "אולי תאמר", הסינגל השלישי של הזמרת המבטיחה אתי ביטון, מגיע אלינו הקליפ המרשים לשיר. מדובר באחד הקליפים היותר מושקעים שיצא לנו לראות השנה, שמרמז כנראה על האימון הגדול שנותנים בביטון בחברת התקליטים שלה "פופ ארט". אחרי שכבשה את מצעדי ההשמעות עם "פתגם סיני" ו"גנב שלי", מסתמן גם "אולי תאמר" כלהיט רדיו גדול ומעלה את רף הסקרנות לקראת האלבום המלא."אולי תאמר" נכתב על ידי מור שלומוביץ והולחן על ידי דקלה ועידו אוחיון.


פבלו רוזנברג – "ארץ מובטחת"

"ארץ מובטחת" הוא טעימה נוספת מתוך אלבום הסולו הלטיני של פבלו רוזנברג, שיוצא אחרי "כשאני מתאהב", גרסה שהקליט בעברית לשיר מתוך אלבומו האחרון אנריקה איגלאסיאס. האלבום הלטיני של רוזנברג, שצפוי לצאת במהלך החודשים הקרובים, יבוסס כולו על גרסאות בעברית לשירים שמקורם בדרום אמריקה ובספרד. חלקם קלאסיקות שגדל עליהם וחלקם להיטים עכשווים.


שיר לוי – "עד סוף הזמן"

אחרי הלהיט הגדול "יום אחד תבקשי" והסינגלים "חי", "לב חצוי" ו"בוקר", משחרר הזמר הצעיר המבטיח שיר לוי את הסינגל הרביעי מתוך אלבומו הבא. את "עד סוף הזמן" כתב הלחין והפיק מוזיקלית אבישי ספיר, כשגם הפעם מדובר בבלדה ים תיכונית מוצלחת שמבליטה את יכולתיו הקוליות של לוי.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
6. פבליטו תודה רבה על שיר מקסים
27/05/2011 - 17:43
מאת אלונה
ארץ מובטחת ממש אבל ממש שיר יפה
5. ארץ מובטחת = להיט מובטח
24/05/2011 - 22:20
מאת א.ד
פבליטו שיחק אותה עם להיט ענק !
4. אתי ביטון את תותחחיית
24/05/2011 - 21:02
מאת אריאל
אתי את פשוט תותחית , יפה ושרה יפה פשוט גאווה לזמרים הים תיכוניים. אוההבת המון אריאל ♥
3. לירן דנינו מהממממממממממממםםם (ל"ת)
24/05/2011 - 15:07
מאת פלג
2. ליירן אתה מדהיים !
24/05/2011 - 13:51
מאת גלווווש הנסייכוש ♥
בכל שייר לירן מדהיייייים (: אין עלייו !
1. הוידאו קליפ של אתי מ-ד-ה-י-ם (ל"ת)
24/05/2011 - 12:27
מאת מ.י.
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.