ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


קליפס לועזי
אמינם בפרויקט חדש, בריטני בקאבר למדונה, פיטבול בשיתוף פעולה עם הבעל של ג'ניפר לופז והחדש של פאר איסט מובמנט
מערכת שירונט 12/06/2011
 

אמינם – "Fast Lane"

עד שנקבל ממנו אלבום סולו חדש, מתפנה אמינם להחיות פרויקט ישן ומדובר עם חברו הטוב, הראפר Rocye Da 5'p, תחת השם "Bed Meets Evil". השניים החלו לעבוד עליו בסוף שנות ה-90, הסתכסכו בדרך ועכשיו, אחרי שהשלימו, מוציאים את האלבום המלא "Hell: The Sequel". הסינגל הראשון מתוכו נקרא "Fast Lane", כשבסוף השבוע האחרון שחררו השניים לרשת קליפ אנימציה מגניב ביותר לשיר.

בריטני ספירס – "Burning Up"

רגע לפני שסיבוב ההופעות העולמי שלה נפתח, מגיע לרשת קאבר חדש של בריטני ספירס ללהיט "Burning Up" של מדונה מתחילת האייטיז. לא ברור אם זו הגרסה הסופית, שנשמעת קצת כמו סקיצה, אבל מה שבטוח זה שבריטני הולכת לבצע את זה לייב במהלך הופעותיה. שם הסיבוב החדש ייקרא על שם האלבום האחרון "Femme Fatale Tour" ויתחיל בקליפורניה בשבוע הבא.

פיטבול ומארק אנתוני – "Rain Over Me"

בשנתיים האחרונות הפך פיטבול לאחד הכוכבים הכי גדולים בפופ האמריקני, כשרק בחודשים האחרונים התארח בלהיט הענק של ג'ניפר לופז "On The Floor" וניפק שני להיטי ענק משלו: "Hey Baby" עם טי-פיין והאחרון והמוצלח עם ני-יו "Give Me Everything". בשבוע הבא ייצא סוף סוף אלבומו החדש והמצופה "Planet Pit", שיכלול גם את מה שאמור להיות הסינגל השלישי מתוכו, "Rain Over Me", שיתוך פעולה עם הכוכב הלטיני מארק אנתוני. אנתוני הוא כמובן בעלה ואם ילדיה של ג'ניפר לופז, ככה שלא ממש קשה לנחש מאיפה הגיעה ההמלצה לחיבור בין השניים.

פאר איסט מובמנט – "So What"

אחרי להיטי הענק "Like A G6" ו "Rocketeer", משחרר הרכב הראפרים האסייאתי אמריקאי "פאר איסט מובמנט" סינגל נוסף מתוך אלבומם האחרון "Free Weird" . מדובר בקטע "So What", שמציג הפעם את הצד היותר היפ הופי שלהם וגם זוכה לקליפ סקסי במיוחד.

 

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
1. יוווווואוו
13/06/2011 - 15:01
מאת בריטני ספירס 2
שיר אחדדדדדדדדדד המעלפיםם...כל השישרים שלה מעולים!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.