ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


ישראלי חדש
סינגלים חדשים לאיה כורם, "בום פם", אסף ארליך, אליאל אבקסיס ונדב ברנע
מערכת שירונט 21/06/2011
 

איה כורם – "לאלף את הסוסים"

שלוש שנים לאחר צאת אלבומה השני "שפה זרה" וחמש שנים אחרי אלבום הבכורה שניפק להיטים כמו "שיר אהבה פשוט" ו"יונתן שפירא", משחררת השבוע איה כורם לחנויות את אלבומה השלישי "לאלף את הסוסים". במקביל יוצא היום לרדיו שיר הנושא, לו קדמו הסינגלים המצליחים "שש ועשרים" ו"רונה אומרת", שגם זכה לקליפ מיוחד. את צאת האלבום תחגוג כורם במופע חגיגי שייערך ב-6.7 במועדון ה"זאפה" בתל אביב.


אליאל אבקסיס – "יופי באופי"

אליאל אבקסיס, הבן של ריימונד ואח של יעל, משתדל שלא להתהדר יותר מדי בייחוס המשפחתי שלו, אבל מוזיקלית הוא בהחלט מתכתב עם המוזיקה של אמא, זמרת ושחקנית שהוציאה עד היום למעלה מ 20 אלבומים של מוזיקה ערבית ומרוקאית. "יופי באופי" הוא הסינגל הראשון שהוא משחרר לרדיו, אחרי שנתיים של עבודה על אלבום הבכורה שלו ועם פז"מ בן 7! שנים של הופעות ברחבי הארץ. לדבריו, הסאונד של השיר החדש הוא גם זה שמשקף את האווירה של האלבום כולו: שילוב בין רוק עדכני למוזיקה ערבית אותנטית ששמע, אפשר להניח, בבית אמא.


בום פם – "הירח ואני"

הרכב הרוק האתני "בום פם" משחרר לתחנות הרדיו סינגל חדש בשם "הירח ואני", שהפעם, בניגוד לרוב השירים שלהם, מושר בשפה העברית על ידי מנהיג הלהקה אורי כינורות. "הירח ואני" לקוח מתוך אי.פי שיוצא להרכב בקרוב, שחומרים ממנו יבצעו בהופעות הקרובות שלהם שיערכו ב-30.6 ב"מערה החשמלית" בדיזינגוף סנטר בת"א, יחד עם "בלקן ביט בוקס" (במסגרת אירועי "לילה לבן") וב-21.7 ב"בארבי" בתל אביב.


אסף ארליך – "סוס משוגע"

ארבע שנים אחרי צאת אלבומו השני "חדשות מהמגירה", מוציא זמר הרוק המשובח אסף ארליך סינגל חדש ומוצלח מתוך אלבום שלישי, עליו עבד בשנתיים האחרונות. את "סוס משוגע" כתב הלחין וכתב בעצמו ועל ההפקה המוזיקלית אחראי עידו אגמון.

נדב ברנע – "בדרך מהים"

"בדרך מהים" הוא סינגל הבכורה של נדב ברנע, זמר ויוצר בן 24 מתל אביב שעסק עד היום בעיקר ביצירת מוזיקה למופעי מחול ותיאטרון ועכשיו יוצא בקריירת סולו. את "בדרך מהים" כתב בעצמו והלחין יחד עם חמי רודנר שגם ניגן על הבס בהקלטות השיר. המוזיקה של ברנע מושפעת מהרוק הפופלרי ששלט בניינטיז ומהלהקות כמו רדיוהד וקולדפליי. ב-13.7 יחגוג את צאת הסינגל בהופעה במועדון הלבונטין 7 בתל אביב ויארח על הבמה את יובל מסנר ואיתמר רוטשילד.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.