קיץ של אהבה
סאבלימינל ולירן אביב מנפקים יחד להיט קיץ גדול, ומחזירים למצעדים את החיבור בין הראפ לים תיכוני
מערכת שירונט 06/07/2011

חודש יולי כבר כאן, ולאט לאט מתחילים מיטב אמנינו להפגיז עם להיטים קצביים שינסו להתחרות על תואר להיט הקיץ הגדול של 2011. גם סאבלימינל לא נשאר מאחור ומפתיע היום, יחד עם הזמר הים תיכוני העולה לירן אביב, עם שיר חדש ומדבק בשם "מאוהב". שיתוף הפעולה של השניים הם כל מה שאפשר לבקש מלהיט קיץ ישראלי עדכני. הפקה דאנסית ים תיכונית עדכנית, ראפ לצד סלסולים ופזמון ים תיכוני קליט שמבוסס על לחן מוכח מעבר לים. את המילים של מאוהב כתבו צ'ולי זכאי וסאבלימינל והלחין איגור מלג'וקנוביץ.

על החיבור בים השניים אומר סאבלימינל: "אין ספק שמדובר באחד משיתופי הפעולה הכי כיפיים שעשיתי עד עכשיו. אני חושב שהדואט הזה הוא בדיוק מה שהיה חסר לכם באוזניים כדי להיכנס לאווירת הקיץ". ואביב מוסיף: "קובי הוא מוזיקאי ואמן ענק! אני מאד אוהב את מה שהוא עושה. כשנכנסתי איתו לעבודה באולפן – התחושות וההערכה התעצמו פי כמה. הכימיה שלנו הייתה מצוינת וכבר מהשנייה הראשונה באולפן היה כיף. אני לא יכול לחכות כדי לשמוע את התגובות מהקהל".


"מאוהב" הוא הסינגל השישי מתוך אלבום הבכורה הצפוי של אביב, אחרי להיטים כמו "תגידי", "שוב את שלי", "לילה לא שקט", "כאן לבד" ו"זה לעולם". סאבלימינל מצדו, שחרר לאחרונה שחרר את אלבומו החדש "JEW-NIVERSAL" שכולל להיטי ענק כמו "עליי" ו"אינטרנשיונל".