ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


קליפס. ספיישל זמרות
קליפים חדשים לביונסה, דאב ונטליה קילס. ושיר חדש לקלי קלארקסון
מערכת שירונט 11/07/2011
 

 

ביונסה – "Best Thing I Never Had"

אחרי הכישלון היחסי של הסינגל הראשון "Girls", משחררת ביונסה את הקליפ הסקסי לסינגל השני מתוך אלבומה האחרון "4". מדובר בבלדת האר'נבי המוצלחת מאוד "Best Thing I Never Had", שכבר מככבת בשבועות האחרונים בתחנות הרדיו בעולם. בקליפ מגלמת ביונסה כלה בלבוש מינימלי, רק שאת תפקיד החתן היא נתנה הפעם לשחקן אלמוני ולא לבעל האמיתי, ג'יי זי, מה שהיה יכול להיות נחמד אם הוא רק היה מסכים להשתתף.

קלי קלארקסון – "Let Me Down"

שנתיים עברו מאז "All I Ever Wanted", אלבומה האחרון והדי כושל של קלי קלארסון. עכשיו היא מתכוננת לקאמבק הגדול שלה עם אלבום חדש שצפוי לצאת בחודשים הקרובים. "Let Me Down" הוא הסינגל הראשון מתוכו, כך לפחות טוענות השמועות, וברשת כבר ניתן לשמוע את הגרסה הלא גמורה שלו שדלפה מאולפן ההקלטות.

דאב – "In The Dark"

אחרי שנחשפה לעולם בפזמון של להיט הענק "Like A G6", מתחילה דאב להניע גם את קריירת הסולו שלה. הסינגל הראשון שלה "Bass Down Low" כבר הפך להיט מועדונים גדול, ועכשיו היא מוציאה את "In The Dark", סינגל מוצלח נוסף באווירת ההאוס הפופולרי ששלט בניינטיז שינסה לעשות את זה גם בתחנות הרדיו. הקליפ המיוחד שמלווה אותו בטח לא יזיק.

נטליה קילס ווויל.איים – "Free"

נטליה קילס הבריטית היא עוד אחת מזמרות הפופ המבטיחות שצצו בשנתיים האחרונות. סוג של ליידי גאגא פוגשת את רובין פוגשת את קאשה, אבל בלי משהו ייחודי באמת לה. בשנה שעברה היא הצליחה לייצר מיני להיט בזכות סינגל בכורה מוצלח בשם "Mirrors" ואף הוציאה את אלבום הבכורה שלה "Perfections". עכשיו יוצא הסינגל השלישי מתוכו שנקרא "Free" ובו היא מארחת את סולן הבלאק אייד פיז וויל איי.אם.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
1. חנ ה חנאעמצ
13/07/2011 - 11:13
מאת מכה
ם
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.