ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


קליפס ישראלי
גלעד כהנא מארח את נינט טייב, עברי לידר מתחבר עם יונתן גולדשטיין וסינגלים חדשים לאיה כורם ויוני פוליקר
מערכת שירונט 13/07/2011
 

 

T.Y.P – D.I.S.C.O

עברי לידר כבר מזמן לא מסתפק באהבת המיינסטרים הישראלי ו"חוטא" מעת לעת בפרויקטים פופיים בינלאומים. "The Young Professionals" הוא פרויקט משותף חדש שלו ושל המפיק המוזיקלי המוכשר יונתן גולדשטיין (ג'וני הקטן). למעלה מלשנתיים עובדים לידר וגולדשטיין על אלבום הכולל 14 טרקים באנגלית, שמשלב בין מוסיקה אלקטרונית, רוק, פופ ודאנס. הסינגל הראשון והמוצלח נקרא D.I.S.C.O והוא כולל בתוכו סימפול של להיט אייטיז גדול באותו השם של הצמד הצרפתי OTTAWAN.

האלבום המלא של השניים (שייצא ב 9.9.11) יושק במקביל בישראל ובאירופה.  ההשקה הבינלאומית תתקיים השבוע בצרפת. במסגרת אוסף דאנס בינלאומי של WARNER BROTHERS, בו יופיע השיר לצד להיטים של אמנים פופ ודאנס מובילים כמו: CEE LO GREEN, THE TOXIC AVENGER, ANGUS & JULIA STONE

גלעד כהנא ונינט טייב - "My Game"

עוד שניים שחוברים להם יחד הם גלעד כהנא, בדרך כלל סולן להקת הג'ירפות ונינט טייב. מדובר בסינגל ראשון מתוך אלבומו השני של כהנא תחת השם "The Walking Man". את "My Game", שיר רוק קליט מדבק וסקסי (לפחות אם מקשיבים למילים) כתב והלחין כהנא. טייב מצידה תורמת קולות והופעה נאה כתמיד בקליפ.

איה כורם – "שקר"

"לאלף את הסוסים", אלבומה השלישי של איה כורם יצא בשבוע שעבר וכבר זוכה לביקורות נאות. האלבום כולל בתוכו את השירי "שש ועשרים", "רונה אומרת" ואת שיר הנושא שיצאו כסינגלים ועכשיו יוצא מתוכו כסינגל שיר נוסף בשם "שקר", קטע פופ רוקי קליט שאף יזוכה לקליפ מושקע במיוחד שייחשף בקרוב.

יוני פוליקר – "מה זה אומר עלי"

סינגל קיצי חדש ליוני פוליקר מתוך אלבומו השני "היית שם איתי", שכולל את שיר הנושא שזכה להשמעות נאות בתחנות הרדיו. את "מה זה אומר עלי" כתב, הלחין והפיק מוזיקלית פוליקר עצמו, שבימים אלה עובד עם הזמרת והשחקנית לירז צ'רכי על אלבומה השני ואף מנגן בהופעות של דודו, יהודה פוליקר.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
1. . (ל"ת)
14/07/2011 - 10:15
מאת עברי וג'וני שולטים!!!
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.