מסיבת קיץ
הסינגלים החדשים והלוהטים של 'התיירים', אלון דה לוקו, ג'סי ושורטי. הראפר, לא הראפרית
מערכת שירונט 04/08/2011

התיירים – "מסיבת קיץ"

צמד הדאנס המצליח "התיירים", אותו מרכיבים המפיק דיג'יי פי.אם והראפר איזי, חוזר עם שיר קיץ חדש ומדבק בעל שם המוצדק "מסיבת קיץ". באווירת הנטחן "Party Rock Anthem" של LMAFO מספקים פי.אם ואיזי עוד להיט מועדונים מוצלח, שאפשר להניח כי יזכה להצלחה דומה של להיטים קודמים שלהם כמו "אהלן וסהלן" ותוכעס".

אלון דה לוקו ופאר טסי – "עושה אותי משוגע"

פחות משבועיים מאז שהוציא את הסינגל  באנגלית "Love Me", משחרר אלון דה לוקו סינגל נוסף. הפעם הוא חוזר לשיר בעברית שיר "עושה אותי משוגע" ואף מצרף לחגיגה את הזמר הים תיכוני פאר טסי. התוצאה, קצת בדומה ללהיט "מאוהב" של סאבלימינל ולירן טל, היא להיט דאנס ים תיכוני שיושב בול על הקיץ.

ג'סי ודפנה דקל – "הצילו"

אחרי שהחזיר למצעדים את "אין מוצא" של אדם, "לילה" של נוער שוליים ו"כוכבים לא משקרים" של יגאל בשן, מוציא המפיק ישי רזיאל (ג'סי) קאבר דאנס נוסף לקלאסיקת פופ ישראלית, הפעם עם קריצה אקטואלית למחאת הדיור שכבשה על המדינה בשבועות האחרונים. מדובר בהפקה מחודשת ללהיט "מי יציל את הבית שלי" שיצא במקור בשנת 1989 באלבום הבכורה של דפנה דקל. האחרונה אף משתתפת בשירה גרסה החדשה בהקלטות שירה חדשות לצד רזיאל עצמו.

שורטי – "קיץ על החוף"

אמיתי צברי היה חבר בעבר בצמד "הישראלים", צמד שהיה אחראי ללהיטים גדולים כמו "תזיזי ת'ישבן" ו"ריקוד השורטי ביגי". לכבוד הקיץ הוא מוציא לבד סינגל קיצי חדש בשם "קיץ על החוף", שזוכה למקצב רגאיי ונגיעות ים תיכוניות שיותר ממזכירות את הסטייל של ההרכב המקורי.