ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


קליפס
קליפים חדשים לג'סי ג'יי, קנייה ווסט וג'יי זי וה'שוגבייבס'. ושיר חדש לדיווד גואטה וסיה פולר
מערכת שירונט 16/08/2011
 

ג'סי ג'יי – "Who's Laughing Now"

הזמרת הבריטית ג'סי ג'יי ממשיכה לאסוף עוד ועוד מעריצים בזכות אלבום הבכורה המוצלח שלה "Who You Are". אחרי להיטים קודמים שלה שכבשו את המצעדים, כמו "Do It Like A Dude ,"Price Tag" ו "Nobody's Perfect" יוצא עכשיו הסינגל והקליפ הרביעי מתוכו "Who's Laughing Now", בו נזכרת ג'סי בימים הלא נעימים שעברה שלפני שהפכה לכוכבת פופ גדולה.

ג'יי זי וקנייה ווסט – "Otis"

"Watch the Throne", אלבומם המשותף והמדובר של ג'יי זי וקנייה ווסט כבר הספיק למכור למעלה מחצי מיליון עותקים באמריקה בשבוע הראשון שיצא. הקטע "Otis" נבחר להיות הסינגל שמקדם את יציאתו שמבוסס על קלאסיקה של זמר הסול אוטיס רידינג, זוכה עכשיו גם לקליפ בו משחיתים השניים רכב מייבאך יקר. וגם אם מדובר באחד השירים הפחות טובים של השניים יחד, שווה בהחלט להקשיב לאלבום המלא לשכולל א מעט קטעים מעולים של שני הראפרים יחד.

שוגבייבס – "Freedom"

למרות כל הדיבורים על התפרקות וסכסוך בין הבנות, מסתבר שה"שוגבייבס" ממשיכות לעבוד ביחד ואף ישחררו בקרוב את אלבומן השמיני (25 בספטמבר). הסינגל הראשון מתוכו "Freedom" זוכה עכשיו גם לקליפ ואף ללוות פרסומת מושקעת למכשירי הסלולר החדשים של נוקיה.

דיוויד גואטה וסיה פולר – "Titanium"

אלבומו החדש והמסקרן של דיוויד גואטה "Nothing But The Beat" אמור לצאת כבר בשבוע הבא ובנתיים ממשיכים לצאת קטעים מתוכו לרשת מדי שבוע. אחרי הלהיטים עם פלורידה וניקי מינאז' וטיו קרוז ולודאקריס, יוצא עכשיו שיתוף הפעולה שלו המוצלח עם הזמרת האוסטרלית המוערכת סיה פולר בקטע שנקרא "Titanium". ברשת גם מסתובבת גרסה מוקדמת לשיר שהקליט עם מארי ג'יי בלייג, שעדיין לא ברור אם תצא באופן רשמי. בין האומנים שיקחו חלק באלבום אפשר למצוא גם את סנופ דוג, טימלבד, ג'סי ג'יי ואחרים.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
2. וואוו
20/08/2011 - 10:17
מאת קים
השיר של ג'סי ג'י ממש יפה. מסכנה, מה שעשו לה כשהיא הייתה ילדה...
1. גסיייי
16/08/2011 - 14:29
מאת ליאוריי
אמאאאאאא אני מתה על גסיייי היא אלופה!!!
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.