ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


ישראלי חדש
שרי גבעתי עושה את ברונו מארס, נוב עושים את איסט 17, סינגל נוסף לבית הבובות וקליפ חדש לסהר חגי
מערכת שירונט 25/08/2011
 

שרי גבעתי – "Grenade"

השחקנית והדוגמנית שרי גבעתי ממשיכה לטפח גם את הקריירה המוזיקלית שלה. אחרי שני הסינגלים "Paris" ו "Darling" שהפיק לה HENREE, היא משחררת עכשיו את הגרסה שלה ל "Grenade", להיט הענק של של ברונו מארס. גבעתי ביצעה את הקאבר שלה לראשונה כשהתארחה בתחנות הרדיו השונות בארץ ואחרי שזכה לתגובות נלהבות החליטה להקליט אותו בצורה מסודרת יחד עם המפיק האמריקאי מייקל וונמייקר, איתו היא עובדת בימים אלה על אלבום באנגלית. גבעתי אף צילמה קליפ לקאבר המדובר, אותו ביים כריסטיאן לאם שביים בעבר קליפים למדונה, לני קרביץ וריהאנה.

לצפייה בקליפ לחצו כאן

 

 


בית הבובות – "לא שם לא כאן"

"לא שם לא כאן" הוא הסינגל השלישי ללהקת הרוק הישראלית, שיוצא אחרי הסינגלים המצליחים "אתם תשבו ואני אספר" ו"איזה יום יפה בחוץ". בניגוד לקודמיו ואף לחומרים הראשונים של הלהקה, הפעם מדובר בשיר קצת יותר רוקיסטי מבדרך כלל וחברי הלהקה אף מודים שהוא אחד השירים הפייבוריטים עליהם מתוך האלבום החדש, שייצא לקראת ראש השנה וייקרא "בכל הדרכים".

 

 

נוב – "If You Ever"

גם הצמד הנשוי, ניב ומיטל פטש-כהן, חזק בקטע של קאברים. השבוע הם משחררים לרדיו גרסת כיסוי ל "If You Ever", להיט הענק של הזמרת גבריאל ולהקת איסט 17, שיצא במקור בשנת 96. כמו תמיד מקפידים השניים על הפקת דאנס עדכנית שמתכבת עם הסאונדיים העכשווים בחו"ל והפעם הם מצרפים נגינת סקסופון חיה של ניב/

 

 

סהר חגי – "מציל אותך"

הכותב המוכשר סהר חגי, שאכותב לאומנים רבים בשנים האחרונות (חן אהרוני, שירי מיימון), משחרר סינגל ראשון מתוך אלבום בכורה, הפעם בתור מבצע. חגי אומנם כבר הוציא שיר בכורה בשנה שעברה, אבל החליט לגנוז את האלבום ממנו נלקח. "מציל אותך", שיצא לרדיו לפני כשבועיים, כתב חגי והלחין לורן בנג'מין, כשעל ההפקה המוזיקלית אחראי ניצן קייקוב. עכשיו יוצא גם הקליפ המושקע לשיר, בו משתתפת כוכבת הסדרה "חצויה", מאיה שואף.


 

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
4. שרי גבעתי לא זמרת!
03/09/2011 - 10:36
מאת אור
סורי אבל לכי לדגמן,זה יותר מתאים לך!
3. נ-ה-ד-ר
28/08/2011 - 11:57
מאת שרית שדה, בת ים
אומנים ישראליים מוכשרים שרים עברית ואנגלית
2. שרי גבעתי
26/08/2011 - 16:33
מאת אחת שמבינה
שרי גבעתי לא יודעת לשיר בשיט !!
1. הקאבר ל-If You Ever מצויין
25/08/2011 - 20:12
מאת Guy...
מת על השיר המקורי!
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.