ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


ישראלי חדש
קליפים חדשים לפרויקט של עידן רייכל, שרית חדד ומרסדס בנד. וגם שיר מחאה של סאבלימינל
מערכת שירונט 04/09/2011
 

עידן רייכל – "רוב השעות"

כבר למעלה מ-20,000 עותקים מכר אלבום ההופעה המשולש של עידן רייכל, שיצא רק לפני כחודשיים. מתוכו יוצא עכשיו הקליפ ללהיט "רוב השעות", שיר שבוצע לראשונה בדיסק השלישי של הפרויקט על ידי אילן דמתי, ובגרסתו החדשה מבוצע בהופעה חיה על ידי רביד כחלני ושאר חברי הפרויקט. גל קציר ביים את הקליפ, שצולם באחת מהופעותיו החיות של ההרכב.

 

 

שרית חדד וניקוס ורטיס – "משחק החיים"

אחרי שהתארח בהופעתה בארץ, משחררת שרית חדד את הקליפ ל"משחק החיים", השיר המשותף שלה ושל הכוכב היווני הלוהט ניקוס ורטיס. השיר עצמו כבר הפך ללהיט בתחנות רדיו רבות ביוון זכה למיליון וחצי צפיות וגם הוא לקוח מתוך אלבומה האחרון והמצליח של חדד "עשרים".

 

 

סאבלימינל - "Y.AM.I"

לא אחד כמו סאבלימינל יפספס את ההזדמנות לקחת חלק במחאה, ואחרי שדאג לנו בקיץ עם "מאוהב", עכשיו הוא משחרר שיר מחאתי חדש בשם "Y.AM.I". מדובר בסינגל נוסף מתוך אלבומו האחרון "Jew Niversal", בו הוא משתף פעולה עם הצמד האלקטרוני VOID (אורן עמנואל ותמיר רגב), שעוטפים את הטקסט המחאתי שלו בהפקת רוק אלקטרונית שגם משלבת פזמון באנגלית.

 

 

מרסדס בנד – "סופי"

להקת "מרסדס בנד" משחררת קליפ חדש ל"סופי", הסינגל האחרון מתוך אלבומה המוצלח "זהות". במקביל ממשיכה הלהקה להופיע ברחבי הארץ. הופעתה הנקרובה תיערך ב-9.9 ב"בארבי" בתל אביב ושתיים נוספות יערכו ב"הוביט" בזיכרון יעקב (17.9) ו"בדוריס בר" בקיבוץ אפיקים (22.9).

 

 

 

 

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
2. סופי אחד השירים היפים שנכתבו !
05/09/2011 - 19:38
מאת יואל
שיר ענננק. גל תורן מלך
1. לא יפה בכלל
04/09/2011 - 17:39
מאת אין דברים כאלה
ממש מגעיל
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.