ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


לועזי חדש
קליפים חדשים ולוהטים לשון פול, טימלנד פיטבול וגואטה (ביחד!!) ואלאםאפאייאו
מערכת שירונט 18/09/2011
 

 

"LMFAO – "Sexy and I Know It

אחרי שסידרו לנו את הקיץ עם להיט הענק "Party Rock Anthem" (שגם זכה השבוע לגרסת "ראש השנה" קורעת), חוזר הצמד האלקטרוני המחורפן LMFAO  עם הסינגל החדש "Sexy and I Know It"' , שזוכה כמובן לקליפ הזוי ומצחיק ואף כולל ריקוד חדש (בעירום) שאולי יחליף את ריקוד השאפלינג המפורסם שלימדו אותנו בקליפ הקודם.

 

 

שון פול – "Got 2 Luv U"

אחרי ארבעה אלבומים סופר מצליחים, חוזר בקרוב הראפר הג'מייקני שון פול עם אלבום חמישי בו ינסה להוכיח לפיטבול שהוא היה שם קודם. הסינגל הראשון מתוך האלבום הוא השיר "Got 2 Luv U"' עליו עבד יחד עם ראיין ת'דר ("וואן ריפבליק") והרכב ההפקה הנחשב סטארגייט. בפזמונים מתארחת הזמרת החדשה והעולה אלקסיס ג'ורדן.

 

 

טימבלנד, פיטבול ודיויד גטה - "Pass At Me"

אחרי שני אלבומי שיתופי פעולה מוצלחים, שהניבו להיטי ענק עם שמות כמו ג'סטין טימברלייק, נלי פורטדו וקייטי פרי, נראה כי טימבלנד בדרך לחלק שלישי של "Shock Value", טעימה אולי ראשונה מתוכו היא הקטע המשותף החדש עם הראפר פיטבול ודיוויד גטה, בו מספקים השלושה שילוב של דאנס, היפ הופ ומויזקה בלקנית צוענית ואפילו מצליחים לגרום לזה להישמע להיט.

 

 

 

 

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.