ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


שנה עשר
את הדירוגים ובחירת הקהל נשאיר למצעדים השנתיים, אבל עד אז קבלו עשרה מהלהיטים הבולטים והיותר מעניינים שיצאו השנה
נוי אלוש 27/09/2011
 

אייל גולן –  "כשאחר"

ההופעה בהפגנת המחאה הגדולה רק חיזקה את מעמדו כזמר המוביל במדינה, אבל אייל גולן הכי הצליח לרגש השנה עם הבלדה האקוסטית "כשאחר", שלקוחה מתוך אלבומו האחרון והמצליח "חלק מחיי".

נתן גושן – "כל מה שיש לי"

גם שלושה שירים בסה"כ מספיקים בשביל להכתיר את נתן גושן לאחת התגליות הכי מבטיחות, לא רק של השנה האחרונה, אלא של השנים הקרובות. סינגל הבכורה כבר הפך להמנון ורוב הסיכויים שבשנה הבאה הוא כבר ייקח את תואר זמר השנה.

מוניקה סקס – "מנגינה"

אלבום הקאמבק של "מוניקה סקס" היה אחד האלבומים הכי מוצלחים של השנה הזאת, ואף ניפק שלושה להיטים גדולים לרדיו: "השמלה ממדריד" הרוקיסטי, "רמקולים" הגרובי ו"מנגינה" המרגש וההמנוני.

"חי בלה לה לנד"

- אחרי שנתיים של להיטי מיינסטרים ענקים שסיפקה המוזיקה הים תיכונית, הייתה השנה האחרונה פושרת למדי. מזל ששיר הנושא של הריאלטי הכי מדוברת בקיץ החולף, היה לא פחות מוצלח מהסדרה עצמה.

והיתה גם פרודיה לא פחות מוצלחת:

איזי – "כולבויניקית"

למרות התעלמות מוחלטת של תחנות הרדיו (כמעט), הצליח הראפר איזי להביא את אחד מלהיטי הפופ הכי מוצלחים שיצאו כאן בשנים האחרונות. למזלו ולמזלנו אנחנו חיים בעידן האינטרנט, ככה שמי צריך את הזקנים האלה ברדיו כשיש לך שתי מיליון צפיות ביוטיוב.

עידן עמדי – "כאב של לוחמים"

דיאנה גולבי אומנם לקחה את המקום הראשון ב"כוכב נולד 8" אבל די נעלמה אחרי צאת הסינגל הראשון שלה. למזלו של עידן עמדי, הלהיט הראשון שלו בקריירה כיכב עוד במהלך התוכנית (בסוף השנה שעברה) והכין את הקרקע לקראת סינגלים נוספים שנטחנו ברדיו ולאלבום בכורה מוצלח.

עומר אדם – "בניתי עליך"

ברדיו אומנם לא משמיעים אותו יותר מדי, אבל בשטח עומר אדם היה הדבר הכי לוהט. עם שתי הופעות בקיסריה ושורה של להיטים, בהם להיט הענק "בניתי עלייך", שאומנם מבוסס על לחן יווני, אבל נשמע הכי ישראלי שיש.

ברי סחרוף – "זמן של מספרים"

"אתה נמצא כאן", האלבום האחרון של ברי סחרוף, אומנם לא חידש מדי, אבל כלל מספיק שירים מוצלחים בשביל לשמר את מעמדו כאחד היוצרים הבולטים והאהובים בישראל.

סמדר אקראי – "לא התכוונתי"

קצת קשה למצוא זמרות חדשות שהצליחו לפרוץ השנה, אבל סמדר אקראי המוכשרת הגיחה משום מקום כמעט עם הבלדה האלקטרונית היפה "לא התכוונתי" ואלבום בכורה מוצלח שבהחלט מעורר תיאבון לשמוע ממנה עוד בשנה הקרובה.

עברי לידר וג'וני גולדשטיין  – "D.I.S.C.O" 

האנגלית של עברי לידר אומנם לא מושלמת עדיין, אבל כל מה שמסביב בהחלט מחפה על עניין המבטא. הסינגל הראשון מתוך הפרויקט שלו ושל המפיק המוכשר ג'וני גולדשטיין (TYP) כלל כל מה שצריך בשביל להיט בינלאומי: סימפול מנצח, הפקה מוזיקלית מושקעת ומעודכנת ושיווק חדשני.

 

 

 

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
2. אייל גולן
30/09/2011 - 22:12
מאת סינדי
חח השיר שזכה זה " כשאחר" והעלאתם את "חלק מחיי" כקישור של כשאחר
1. מיצעד השיריםםםםםםםםם הנדירים ביותר
28/09/2011 - 11:48
מאת הודיה מימון
השירים כל כך נדירים ואני מדרגת אותם כמושלמים ונתן גושן ועיברי נדיריםםםםםםםםם
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.