ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


גבע אלון - The Wind Whispers
בשנתיים האחרונות גבע אלון שרף דרכים בארצות הברית ובארץ, הופיע בכל מקום אפשרי, וכתב שירים. עכשיו הוא מוציא סנונית ראשונה מתוך אלבומו השלישי. האזינו כאן
מערכת שירונט 06/09/2009
 

החידוש לשירו של דיוויד בואי Modern Love שהופיע באלבומו השני של גבע אלון, The Wall of Sound, היווה קפיצת מדרגה משמעותית בקריירה שלו. לפחות בישראל. בעקבות השיר אלון הפך לאחד השמות הבולטים בתפר הדק שמחבר בין סצנת האינדי הישראלית והמיינסטרים. עכשיו, שנתיים אחרי הצלחת האלבום ההוא, גבע אלון חוזר עם The Wind Whispers, סנונית ראושנה מתוך אלבומו השלישי Get Closer שעתיד לצאת בסתיו הקרוב. 

האלבום נכתב במהלך מסע הופעות ארוך של שנה בארצות הברית, שעבר בניו יורק, עיירות אמריקה הקטנות, והסתיים במועדון פילמור האגדי בסן פרנסיסקו, שם הופיע כמופע פותח של פול וולר. האלבום עצמו הוקלט בישראל ביחד עם שלושה מחברי להקת הרוק הפסיכדלית Tree. מי שאחראי על ההפקה של האלבום הוא טום מונהן, אחד המפיקים הבולטים כיום בעולם האינדי האלטרנטיבי, שהספיק לעבוד עם אמנים כגון:Devendra Banhart, Beachwood Sparks  Vetiver, Dinosaur Jr., Jayhawks, Silver Jews.
 

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
3. מקסים סוחף ומרגש (ל"ת)
16/09/2009 - 18:39
מאת דנית
2. ואווו איזה בחור יפה
10/09/2009 - 12:05
מאת נטלי
גם השיר אחלה:)
1. מעולה!שיהיה בהצלחה!! (ל"ת)
06/09/2009 - 16:55
מאת לילך
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.