|
|
| |
|
63. השיר השיר
|
04/04/2011 - 17:02
|
 |
|
מאת
תמר
|
|
אומרים השמיים כחולים מעלינו מלאים באורות אולי יום אחד אוכל גם אני לראות לראות... ונפלתי לארץ, בשקט עצמתי עיני, אטמתי ליבי והרגשתי איך אני מתפרקת מכל כאבי, מכל בדידותי זה מילים שאני כל כך מתחברת אליהם זה מדהים.והקול שלה אין לי מילים
|
|
|
|
|
62. אין שיר יותר מהמם מזה
|
31/03/2011 - 19:54
|
 |
|
מאת
אופק המלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
אין שיר יותר מהמם מזה אני בן אבל אני שמעתי שירים רבים ואני מבין במוסיקה זה השיר שהכי האהבתי בעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אחלה זמרת אין כמוה!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני רציני
|
|
|
|
|
61. השיר הכיי יפה בעולם!
|
27/03/2011 - 14:40
|
 |
|
מאת
אנג'ל
|
|
אין אין על השיר הזה בעולם אני מתה עלייו איזה מרגש כול פעםם מחדש שאני שומעתת אותו אני מתרגשתת ובוכהה...
|
|
|
|
|
60. שירר מהמם אבל עצוב :(
|
17/03/2011 - 16:14
|
 |
|
מאת
אנונימוש D:
|
|
שיר מההממםם אבל עצוב
|
|
|
|
|
59. איזנ
(ל"ת)
|
12/03/2011 - 14:11
|
 |
|
|
|
|
|
58. שיר מדהייייייייים !
|
09/03/2011 - 17:15
|
 |
|
מאת
חייבים לראות ! תתגובה !
|
|
שיר מדהים !
|
|
|
|
|
57. אין עלייה היא אלופה אפרת גוש !
|
08/03/2011 - 19:06
|
 |
|
מאת
שרון
|
|
המילים מאוד נוגעות ללב ואני מתה על השיר הזה ! אני לא הבנתי כל כך על מה מדובר השיר !
|
|
|
|
|
56. אפרת גוש מלכה
|
04/03/2011 - 18:26
|
 |
|
מאת
אמילי ירין
|
 |
|
שיר מהמם חולה עלייו שומעת אותו כל בוקר
|
|
|
|
|
55. שיר מדהים חולה עליו באמת
|
02/03/2011 - 15:05
|
 |
|
מאת
חן פוקס
|
|
שיר מדהים אני מאוד אוהבת אותו באמת מאוד אוהבת אותו
|
|
|
|
|
54. שייר עצווב
|
01/03/2011 - 15:27
|
 |
|
מאת
רותם
|
|
שמו אותו בפרסומת שיש לילד אחד סרטן שקראים לו אור והשיר הזה נבחר גם ביגלל השם שלו... :(
|
|
|
|
|
53. עזרה..
|
28/02/2011 - 19:09
|
 |
|
מאת
=]
|
|
מישו יכול לומר לי למה התכוונה אפרת?מה פירוש השיר?מה עומד מאחוריו??
|
|
|
|
|
52. איזה שיר עצוב :'
|
23/02/2011 - 22:37
|
 |
|
|
|
|
|
51. לא תאמינווו
|
29/01/2011 - 14:32
|
 |
|
מאת
חסוי
|
|
לא תאמינווווו אני עומדת לשיר את זה אים המקלה!!!!!!(בבית הספר)
|
|
|
|
|
50. כע מאדדדדדדד!!!!!!
|
23/01/2011 - 16:54
|
 |
|
מאת
יעל המלכה:)
|
|
שיר ממש ממש מהמם!אבל תשמעו גם את השירים האחרים של אפרת גוששש!
|
|
|
|
|
49. לייק!
|
17/01/2011 - 20:18
|
 |
|
|
|
|
|
48. טום
(ל"ת)
|
04/01/2011 - 17:37
|
 |
|
מאת
יהודה יוצא למלחמה.....זה זה!!!
|
|
|
|
|
|
|
47. לייק נדיר ביותר
|
25/12/2010 - 15:46
|
 |
|
מאת
אהבתי
|
|
אני חולה על השיר הזה =]
|
|
|
|
|
46. השיר
|
21/12/2010 - 20:07
|
 |
|
|
|
|
|
45. שיר מרעיל על הצבא ועל קורס טייס
|
21/12/2010 - 12:00
|
 |
|
מאת
יהודה
|
|
בואנה השיר הזה מרעיל אותי על הצבא..!!! מרעיל אותי עוד יותר לרצות קורס טייס!
|
|
|
|
|
44. פשוט איכות...
|
14/12/2010 - 14:34
|
 |
|
מאת
מאוריציו
|
|
פשוט שיר ענק... כל מילה במקום... נקודת אור בין כל השירים השטותיים שיש היום.. איכות!
|
|
|
|
|
|
|
|