|
|
| |
|
22. השיר מדבר על אישה המקיימת יחסי מין
|
27/12/2025 - 17:22
|
 |
|
מאת
עומר
|
|
השיר מדבר על אישה-נערה המקיימת יחסי מין תמורת מזון, חום, אהבה והגנה.בתחילת השיר, הדוברת מזכירה את הגעגוע לימי התום והטוהר, כאשר עורה היה צח, לפני ש"התלכלכה" בסחי החיים ונהייתה שחרחורת.לאחר מכן, היא מספרת על כך שהיא הולכת עם יורדי הים שקוראים לה.מה רוצים ממנה יורדי הים? הם אינם מחפשים אישה להינשא לה... הם עומדים להפליג למסעותיהם, ורוצים אישה שתחמם את מיטתם ללילה. נראה שהיא אינה ששה ללכת עמם ("אם עוד פעם יקראוני שוב אלך איתם"), אך אין לה הרבה אפשרויות, והיא הולכת לבלות את הלילה במיטתם (יש רבים בהתחלה, זהו אינו אחד שמבטיח לה הבטחות).(גם "הנסיך" מבטיח לה הבטחות... משחק מילים עם שם האל הכנעני שלו הקריבו קורבנות מולך).
|
|
|
|
|
21. לא יודעת לשיר את זה !
|
15/12/2013 - 15:21
|
 |
|
מאת
סופרנובה199
|
|
לא יודעת לשיר את זה ! לא יודעת פשוט לא !עזרה תתקבל בברכה
|
|
|
|
|
20. שחרחורת
|
09/06/2013 - 20:59
|
 |
|
מאת
אורטל מברט
|
|
אני שרה את זה יותר טוב מהזמרת
|
|
|
|
|
19. פשוט נפלא.....
(ל"ת)
|
24/03/2013 - 14:17
|
 |
|
|
|
|
|
18. טעות בלחן
|
27/08/2012 - 07:45
|
 |
|
מאת
אסף
|
|
הלחן הוא משיר לדינו בשם "מורניקה"
|
|
|
|
|
17. אתם ממש חובבנים
|
20/07/2012 - 17:17
|
 |
|
מאת
אסף
|
|
הלחן ממש לא עממי פרסי. השיר (המילים והלחן) לקוחים משיר לדינו עתיק בשם "מורניקה". תגלו מעט אחראיות לפני שאתם מפרסמים משהו.
|
|
|
|
|
16. יפה קצת
|
30/12/2011 - 19:34
|
 |
|
מאת
חסוי
|
|
שיר בסדר אבל לא משהו בין הלהיטים אני הכי אוהבת את לאורך היםשיר מרגש מאוד ביי...)))
|
|
|
|
|
15. פשוט נפלא...
(ל"ת)
|
08/08/2011 - 07:46
|
 |
|
|
|
|
|
14. מהמם!!
|
24/07/2011 - 20:14
|
 |
|
|
|
|
|
13. מהממת
|
29/04/2011 - 22:07
|
 |
|
מאת
אורלי
|
|
זמרת ענקית במלוא מובן המילה כל מה שאכתוב יהיה קטן עליה כל פעמונים יפהיפיה האחת והיחידה בכל העולם
|
|
|
|
|
12. לויצןחל
|
28/02/2011 - 14:06
|
 |
|
מאת
דניאלה
|
|
שיר הכי יפה בעולם
|
|
|
|
|
11. עאג חט
|
25/08/2010 - 23:29
|
 |
|
מאת
עופרה
|
|
חזקקק השירר הזה
|
|
|
|
|
10. מהמם
|
04/07/2010 - 10:11
|
 |
|
מאת
זיו המלכה
|
|
הא שרה את זה פשוט יפה ןלא רק ת'שיר הזה אלא את כל השירים שלה
|
|
|
|
|
9. שחחחחררחחחורת
|
24/06/2010 - 14:08
|
 |
|
מאת
כליל
|
|
אנחנו לומדים אותו ורוקדים אותו במסיבת סיום
|
|
|
|
|
8. שיר מעולה
(ל"ת)
|
19/03/2010 - 13:33
|
 |
|
|
|
|
|
7. שחרחורת
|
24/02/2010 - 18:35
|
 |
|
מאת
אורנה שר
|
|
שיר שאני מאוד אוהבת לשיר...שיר ישן ומקסים!!!!!!
|
|
|
|
|
6. שלמותתתתת
|
19/02/2010 - 16:47
|
 |
|
מאת
רשל
|
|
שיר מדהים ...איזה קול נעים היא בהחלט הזמר הכי מוכשרת הייתה לנו [=
|
|
|
|
|
5. שחרחורת..
|
22/10/2009 - 08:02
|
 |
|
|
|
|
|
4. מושלם
(ל"ת)
|
04/10/2009 - 22:21
|
 |
|
|
|
|
|
3. איזה שיר!!!!
|
02/10/2009 - 00:37
|
 |
|
מאת
גאיה
|
|
איזה שיר פשוט שיר מהמם ומצמרר!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|