ראשי חדשות סלבס makoTV מוזיקה נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  
 
 
 
הדפסה שלח לחבר

Kill 'em All

Jay-Z



Ja Rule&
It must be the way that I spit shit
That make you say damn this nigga ridiculous
The way I hit 'em and move nigga I can't lose
Inconspicuous incognito niggas ain't ready
For whoever who has the flow nigga know I spit deadly
Fear me to the day I'm dead on the street with holes in me
The ghettos got love for me cuz ima lay for 'em
If I have to gradually down or after
The only fib be love and disaster
Tears before laughter but who gonna cry?
My style be so touchin' nigga wipe yo eye!
Get used to obvious lies and dead wise guys
and any bitch niggaz feel they fuckin wit my's
C'mon let's get it on, to the break in the dawn,
before long if you wrong you be dead and gone
And now i'm the bomb to clarify my name in vain
What you thought motherfuckers I was playin? Baby I hit 'em all

(Chorus&Lord I won't be denied... I'ma Hit 'em Hit 'em
For as long as I'm a alive I'ma Hit 'em Hit 'em
I want my piece of the pie I'ma Hit 'em Hit 'em
Respect mine till the date of my demise...
Baby I'ma Hit 'em all
Thinkin' its a game I'ma Hit 'em Hit 'em
Show 'em I ain't playin' I'ma Hit 'em Hit 'em
For operatin' like planes I'ma Hit 'em Hit 'em
Hit 'em Hit 'em

Ja Rule&
Baby I kill 'em all whatcha wanna do with this
nigga nuthin so shut the fuck up
And learn somethin' see my team can get a whole town gamin'
Give it up we even take the small change
Nigga yeah uh you think my way of life fucked up right?
Till you live it and the cash gets to eattin at yo spirit
Fear it you be a broke nigga, you near it,
you be the next nigga,never have to go back and been it
Cold stares thought you need a killa 'round here
Y'all niggaz really have some pitiful ideas
I keep tryin to get this world to see
hustle hard my mind on that money
My motto to be stack it if you got it for when you get it
Don't talk about it just be about it that it
Went all odds against niggaz gettin' rich figure
to earn a dollar makes sense Baby I Hit 'em all

Baby I come in style comin' fresh out of Queens (Brooklyn)
I recognize how my killa cliques gettin' down
Everyday is while takin' yours into process niggaz is stress
Leavin' peep holes in yo chest god bless the next that get laid to rest
Frustration and stress make me question death
I wanna shoot all niggaz I feel should be shot on the spot
Let 'em rot with lead in their knot
Oh shit you bitch ass niggaz be lit
Smoke weed it give you the heart to proceed
Whatcha game plan you da man
Go for your guns feel no remorse
When i leave your brain ???
Now settle down get your shit tight
Should we expect move right
And everything is aight
But if you slip son that ass is gone top dogg motherfuckers recognize
Baby I'm Hit 'em all
 
דווח על טעות
© זכויות היוצרים שמורות למחברים
 
תגובות
כותרת
שם
 
Jay-Z הרשימה שלי אמנים מועדפים
Renegade
Young Forever
Empire State Of Mind
Run This Town
My 1st Song
Allure
Dirt Off Your Shoulder
Encore
Numb/Encore
D.O.A
Change Clothes
Lucifer
Justify My Thug
Public Service Announcement
Moment Of Clarity
לרשימה המלאה...
 
 
 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.