ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


החמישייה הפותחת
ג'ניפר לופז ממציאה את עצמה מחדש, שוב, בלאק אייד פיז משוטטים בחלל, כריס קורנל ופרל ג'אם משתפים פעולה ועוד כמה דברים שקרו השבוע בעולם המוזיקה
מערכת שירונט 14/10/2009
 

Jennifer Lopez ft. Pitbull - Fresh Out The Oven
בקריירה הקצרה שלה ג'ניפר לופז הספיקה כבר להיות ג'ני פרום דה בלוק וג'יי לו ובימים אלה היא משווקת את עצמה מחדש בתורה לולה, שעדיין לא ברור אם זה כינוי חדש או סוג של אלטר-אגו מהסוג שביונסה התהדרה בו לאחרונה. בכל מקרה, החדשות החמות בגזרה הזו הן סינגל חדש של הגברת לופז, בו היא מארחת את הראפר פיטבול. האלבום המלא אמור לצאת בינואר 2010. השאלה היא, אם זה עדיין מעניין מישהו

Black Eyed Peas - Meet Me Halfway
רק לפני שבועיים בלאק אייד פיז השוו שיא במצעד האמריקאי כש- I Gotta Feelin, הסינגל השני מתוך אלבומם האחרון, סגר 14 שבועות בראש במצעד ובסך הכול 26 שבועות רצופים של הפיז בראש לאחר שהסינגל הראשון ''Boom Boom Pow'' צעד 12 שבועות ברציפות במקום הראשון. עכשיו מגיע הסינגל השלישי, ''Meet Me Halfway'', שגם לו כנראה צפוי גורל דומה במצעדים. הסינגל מלווה בקליפ שחברי הלהקה הגדירו כ"אמנותי". זכותם.


(Barbra Streisand - If You Go Away (Ne Me Quitte Pas
ברברה סטרייסנד סגרה עוד שבוע מפואר בקריירה שלה. הזמרת הכי מצליחה בארצות הברית בכל הזמנים נכנסה למקום הראשון במצעד האמריקאי עם אלבומה החדש, וה-63! במספר, Love is the Answer. זוהי הפעם התשיעית בקריירה של סטרייסנד שהיא נמצאת במקום הראשון- שיא חדש לזמרת. בנוסף סטרייסנד היא האמן היחיד שצעד במקום הראשון במצעד בכל אחד מחמשת העשורים האחרונים. במקביל, 'Love Is The Answer' הגיע למקום הראשון גם במצעד הבריטי- האלבום הראשון שלה שזוכה למעמד זה מאז Guilty שיצא ב-1980.


Pearl Jam & Chris Cornell -  Hunger Strike
אחד הרגעים המרגשים של השבוע האחרון קרו על במת אמפיתיאטרון גיבסון שבלוס אנג'לס, שם הופיעו פרל ג'אם במסגרת סיבוב ההופעות שמקדם את האלבום החדש והמופלא Backspacer. לקראת סוף המופע כריס קורנל עלה לבמה וביצע יחד עם הלהקה את השיר Hunger Strike, שלקוח מתוך הפרוייקט המשותף של פרל ג'אם וסאונדגרדן בתחילת שנות התשעים- Temple of the Dog.

Michael Jackson- This is It
וכמובן, השבוע מייקל ג'קסון חזר לחיינו לכמה רגעים עם סינגל חדש בשם This is It שמלווה את פסקול הסרט התיעודי על השבועות האחרונים בחייו שייצא לאקרנים ב-27.10.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
1. סליחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
19/10/2009 - 14:26
מאת Black Eyed Peas
הקליפ הזה מאוד אומנותי ומהממם מי שירד על הבלאק אייד פיס פה יסתבך איתי כי הם שוללללללטים והם גומרים את ליידי גאגא בכל כך הרבה רמות
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.