ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


פארק חשוך
אלבומה הרביעי של "לינקין פארק" הוא אלבום די מאכזב. לשמחתנו, בהופעה בארץ הם ינגנו בעיקר את הלהיטים
מערכת שירונט 27/09/2010
  דרוג המערכת
A Thousand Suns (2010)
דרוג הגולשים
 

אומנם לא כל יום מגיעה לישראל להקת ענק זמן קצר אחרי יציאת אלבום חדש שלה בעולם, אבל לצערנו אנחנו זוכים לכבוד מ"לינקין פארק" דווקא בזמן שהם משיקים את אחד האלבומים הפחות טובים שלהם בקריירה. למרות שהוציאו עד היום רק ארבעה אלבומי אולפן (לא כולל דיסק הרמיקסים ואלבום המאש-אפים עם ג'ייזי), נדמה שנוסחת המטאל פופ המוצלחת שרקחו בשני אלבומיהם הראשונים והמעולים "Hybrid Theory" ו "Meteora" כבר מזמן לא עובדת, שלא לדבר על רלוונטית.

לזכותם ייאמר שכבר באלבומם הקודם "Minutes to Midnight" הם ניסו לחתוך לכיוון בוגר יותר בדיסק שנשמע בעיקר כמו מחזור של שני קודמיו עם השפעות יו2 קשות (במיוחד בסינגל "Shadow of the Day" ) וכשגם זה לא הלך החלו לשלב לצד המטאל וההיפ-הופ גם אלקטרוניקה מלוכלכת שמקשטת את מרבית שירי הדיסק החד. תוסיפו לזה את קטעי המעבר המעייפים והניסיון ליצור אלבום קונספט שעוסק באיום הגרעיני על העולם ותקבלו בעיקר כאב ראש. והאמת, די אירוני שהם יבקרו בישראל לראשונה דווקא עם האלבום הזה.

יש אומנם כמה שירים טובים ב '"A Thousand Suns" כמו השני הסינגלים הראשונים  "The Catalyst" ו "Waiting For The End" והבלדה הקולדפליידית  "Iridescent", לצד כמה שירים בינוניים פלוס כמו "Robot" ו "Burning in the Skies" , אבל להיטי מצעדים כמו "In The End" ו "Numb", או סוחפים כמו "Breaking The Habit" קצת תתקשו למצוא הפעם.
 
קולו של צ'סטר בניגנטון הוא אומנם עדיין אחד הקולות העוצמתיים בעולם הרוק היום ואפילו הראפ המצועצע של הגיטריסט והמפיק מייק שינודה עובר איכשהו ב2010, אבל גם אלה לא מצליחים להציל קטעים מביכים כמו "Blackout" ו"Wretches And Kings  או צ'יזיים מדי כמו "The Messenger" האקוסטי שמגיע בסוף.

לשמחתנו, אם להסתמך על רשימת השירים שתבצע "לינקין פארק" בסיבוב ההופעות החדש שלהם, בהופעתם ב-15 בנובמבר בפארק הירקון נזכה לשמוע בעיקר את להיטיהם הקודמים של הלהקה, ורק טעימות בודדות בלבד מהדיסק החדש והמאכזב.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
דרגו את האלבום
 
עוד
במדור
אחד לנשמה, אחד למסיבה, אחת לפנים מרגול ושיר לוי מחפשים טיפה של חום

תגובות
כותרת
שם
 
10. אוקיי
02/07/2012 - 20:20
מאת GIRL90
מה עם הביקורת על האלבום החמישי?
9. יש יש יש יש יש
12/06/2012 - 13:02
מאת GIRL90
אלבום חדש!!!! החודש!!!!!!!
8. ..
25/12/2011 - 15:36
מאת iRequieM-
להגיד את האמת אני חושב שזה האלבום הכי טוב שלהם :P
7. דיי הם אותם להקה
10/09/2011 - 11:52
מאת שקד
אולי לדעתך אתה אוהב את לינקין פארק "הישנים" לכאורה , אבל אם הם ימשיכו לנגן אותו סגנון כל פעם בכל דיסק הם ישמעו אותו דבר ובסופו של יום ישעממו אותנו אפילו יותר. מה שלינקין פארק מנסים לעשות פה נקרא חידוש - אם שמעת על זה פעם אז נפלא ואם לא אז תכיר , אלו ניסיונות חדשים להשיג יותר מעריצים ולהביע את עצמם כאמנים לדעתי האישית האלבום הזה מעולה בלי להתחשב שהקטעי מעבר מעייפים ומשעממים.
6. שטויות במיץ
16/06/2011 - 08:29
מאת גד
לכותב המאמר, אני בטוח שאתה מביע כאן דעה אישית. אבל לטעמי, אתה טועה. זה דיסק מעולה. אנשים צריכים לפתוח את הראש שלהם לסגנונות שונים. עצם העובדה שהלהקה הלכה לכיוון האלקטרוני (במובן מסוים) ולא כבלה את עצמה לאותו סגנון מ-2 הדיסקים הראשונים מראים על אומץ, תעוזה ורצון לנסות דברים חדשים. דווקא השירים שציינת כלא טובים (blackout I-wreches and kings) הם מעולים בעיניי - יש בהם הכל. אלקטרוני, רוק מלוכלך, מקצב טוב ומסדר חודר עצמות. זה נורא קל לבוא ולקטול בלי לשים לב לשאר הפרטים הקטנים. להקה גדולה, הייתה הופעה ענקית (שם הם שרו את כל שירי האלבום החדש להוציא את robot ו-blackout). מקווה שיחזרו שוב...
5. ני הכי אוהבת את ניו דיודיד... (ל"ת)
16/05/2011 - 21:20
מאת לילילילי,:)
4. אתם חיים בסרט
09/11/2010 - 23:13
מאת המוכר בוידאומט
הם עושים 12 מתוך 15 שירים מהדיסק החדש
3. אני חושבת..
13/10/2010 - 07:05
מאת sari182
שהאלבום הזה מהמם הם רק ניסו את אצמם בדרך אחרת...
2. m,n
29/09/2010 - 23:27
מאת ln
lln
1. איזה שירים הם ישירו?
29/09/2010 - 14:15
מאת מישו
null
 

הכי נצפים
חזקה מתמיד
כתם הפרי
אחד לנשמה, אחד למסיבה, אחת לפנים
נחשו מי חזר?
מרגול ושיר לוי מחפשים טיפה של חום
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.