ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


כוכב נולד- מסכמים עונה
רוני דלומי וולאדי בלייברג הם המנצחים הגדולים של העונה השביעית של כוכב נולד. אנחנו המפסידים
אלעד כהן/ מערכת שירונט 31/08/2009
 

עשרים שניות לתוך הסולו הראשון של מיי פיינגולד, הייתה תחושה מוזרה באוויר. משהו היה לא שלם. הקול שלה קצת ברח, קצת רעד. ואז, לאט לאט היא נכנסה לתוך העניין, ההתרגשות פחתה, מיי נפתחה, והכיוון היה ברור: מיי מתחילה את ערב ההכתרה שלה. המתמודדת הכי מוצדקת של העונה, בעוד ביצוע מצויין, בזמן אמת. פחות משעה אחר כך הכול התמוטט. עונה שלמה, הזויה ומלאת תהפוכות, סיפקה את ההפתעה הגדולה, וגם את מכת המוות של הגמר.

רוני דלומי וולאדי בלייברג. איך זה קרה? עד עכשיו קשה להבין איך מנבחרת מבטיחה שכללה לפחות ארבעה נאמברים חזקים הצליחו השניים האלה להשתחל לגמר וגם להתמודד על המקומות הראשונים. מעולם כוכב נולד לא היה כל כך חסר סטאר קווליטי. כן, רגע לפני שאתם מתנפלים, אנחנו יודעים שולאדי הוא תופעה מיוחדת. כזו ששייכת לשנות התשעים, אז היה שיא הביקוש למלצרים מזמרים שמסוגלים לתת שואו. מאז עבר כמה זמן. ולאדי נשאר כשריד היסטורי של תקופה שעברה, ויש לקוות שלא תחזור.

ובקשר לרוני. מלכת הדיקציה. הילדה הטובה מעומר שהשתלטה מהר מאוד על תקן הסוויטהארט, במיוחד בזכות הפערים בינה לבין מיי שייצגה איזו נשיות בשלה, גדולה בכמה מידות על קהל המסמסים העיקרי. רוני היא זמרת של טקסים בתיכון. לפחות כרגע. נכון, דווקא אחרי שהוכרזה זכייתה, היא נתנה את הביצוע הכי טוב שלה השנה, אבל עדיין, בשנים הקרובות היא צריכה לעשות עוד הרבה דרך כדי להתפתח כזמרת, ויש לקוות שבטדי לא ימהרו לנסות לקטוף את הפירות. הם לא בשלים עדיין.

וזה בעצם היה הגמר הזה, אחד המביכים בתולדות כוכב נולד. רגע השיא היה ההדחה של פיינגולד, ואחרי זה נשארה שעה שלמה להרוג, ונראה שגם צביקה הדר נכנס לפאניקה, והתנהג רוב הזמן כמו מפעיל בקייטנה שמנסה לשמור על המוראל של הילדים עד שההורים יבואו לקחת אותם חזרה הביתה. זה התאים לאווירה הכללית של הערב. לא ברור מה תכננו לנו, אבל קשה להאמין שמשדר הגמר היה משהו שבטדי הפקות חלמו עליו. הצילום היה נראה כמו הפקה של חתונה, הקהל ישב רחוק מאוד מהבמה וכמעט לא שמעו אותו, הופעות האורח היו סתמיות (רייכל), ממוחזרות (שלומי שבת), הזויות (ישראל בראון), והשופטים הועלמו למשך רוב המשדר.

למזלם של פטרוני כוכב נולד, יש להם היסטוריה ראויה. קוראים לה נינט טייב, שסיפקה את רגע השיא של הערב. נינט שבאלבום החדש שלה נשמעת כאילו התרחקה שנות אור מעולם כוכב נולד, שעשתה דרך עצומה מאז אותו גמר בניצנים שגם בו הוכרזה כמנצחת, הגיעה לשם ונתנה נאמבר מושלם של שיר ראוי, שבלט במיוחד על רקע התוצרת הפרטית של מיי וישראל בראון. וככה, בקול ענות חלושה, ועם נינט אחת, נסגרה לה עונה שהיו בה אמנם כמה רגעי שיא, אבל אף אחד לא ירצה לזכור. או יצליח. וזהו. נגמר. יום שלישי במרחק של כמה מאות מטרים זה מזה יופיעו כאן מדונה ופיית' נו מור. השטח פנוי. בוא נחזור עכשיו להתעסק במוזיקה.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
21. תגובה 1- אני איתך בלב שלם
22/09/2009 - 17:57
מאת נגד מיי +לירן
1. לא הבנתי איך מיי עברה את האודישן הראשון2. כנ"ל על לירן. (אהבתי את זה שכתבת שנתקע לו תפוח בגרון...)רוני וולדי- אין עליכם!3>
20. באמתת
04/09/2009 - 01:49
מאת מאי
אני מאוכזבת משירונט . ביקורת קשה מאוד אתם מעלים פה על רוני דלומי . תרצו לא תרצו היא הזוכה זה טעם הקהל ! בתור אתר עם כל כך הרבה צפיות הייפי מצפה למינימום שתבינו משהו על טעם הקהל. זו אחת הכתבות היותר מאכזבות שלכם . אני לא מסכימה עם מילה אחת ממה שנכתב בכתבה .
19. אכזבה!
02/09/2009 - 16:17
מאת חן
כל העונה- הייתה מפתיעה ומעניינת- ופתאום מגיע סוף כ"כ עלוב!!!אין כמו מיי! ברור שהיא וולדי הם הכוכבים האמיים- ואותם יזכרו לתמיד- מה שלא כן רוני- שעוד חצי שנה לא נזכור מאיפה העיניים היפות האלה מוכרות לנו.
18. תמשיך לחלום רוני מלכה@@
01/09/2009 - 23:37
מאת נתנאלל
רוני זמרת טובה בשלה מלכה ומהממת!!!! הייתה צריכה לקחת מקום ראשון ולקחה
17. שלומי
01/09/2009 - 23:22
מאת כל מה שכתבת הפוך בדיוק למה שאני חושב
נינט בביצוע יפה?! זה בדיחה? נינט פתטית בטירוף בניסיון מוזר להיות שוליים עם נגינה מביכה בגיטרה. רגע משפיל ממש
16. מיי מיי מיי מיי
01/09/2009 - 19:38
מאת מישל
חחח נו באמת ורד. ההבנה שלך במוזיקה שואפת לאפס, וגם כאן אני נזהרת בדבריי (למרות שאני לא מבינה למה, אחרי שקראתי את דברייך). רוני דלומי: חיננית, מקסימה ומתוקה כל כך. נו ו? ואני אינטגלנטית, מעניינת ונהדרת להפליא, מתוקה כשאני רוצה, ו..עדיין לא זכיתי בכוכב נולד, ואגב, בצדק.הילדונת לא יודעת לשיר, גג הייתי נותנת לה לשיר בתור זמרת חימום להרכב של מיי - 'דיזיאק'. סתם נו, זה אמור לחמם. בקיצור ובקיצור, שוב פעם הקהל הישראלי הוכיח שהוא מורכב מאוסף של כלום ושומדבר. טוב נו, למזלם הם תמיד יכולים להמשיך ולהקשיב לאייל גולן, עוד תופעה מוזרה שצריך להוקיע מאיתנו..מתישהו.
15. אין אין אין אין על ולאדיי!!
01/09/2009 - 18:19
מאת eliran8985
הזמר הזה,הוא הכי מוכשר שהיה פהה!!....
14. צודקים! (ל"ת)
01/09/2009 - 17:54
מאת עמית הכוכבת הנולדת הבא
13. כמה שאתה צודק
01/09/2009 - 17:39
מאת ספיר
מה קורה פה, אחרי עונה כזאת שני המתמודדים האלה...שניהם מצויינים, עברו תהליך..אבל רוני דלומי היא מתוקה ושרה יפה אבל עדיין בוסרית, כמו שגל אוחובסקי אמר "אני צופה לה עוד שנה שנתיים.." מיי פיינגולד תתן לכולנו בראש עם דיסק חדש
12. ניצחון הבינוניות צורם
31/08/2009 - 23:29
מאת ליז
כל מילה בסלע.
11. כנסו דחוףףףףף
31/08/2009 - 21:26
מאת ליאור
איך ולדי עלה לשלישיה במקום לירן הייתי בשוק זה לא פייר
10. כנסו
31/08/2009 - 19:35
מאת אוריאני
מיי כבר הייתה כוכבת , התוכנית מיועדת לאנשים חדשים , אנשים שעוד לא התנסו כדי לראות את הדרך שאותה עברו ! רוני , כל הכבוד על הדרך המקסימה שעשית ,
9. הגיע לרוני לזכות! כל הכבוד לה (ל"ת)
31/08/2009 - 18:49
מאת pelleg
8. לירן חובי ומיי..
31/08/2009 - 17:13
מאת ד!ד*ד!
אלעד כל מה שכתבת כ"כ נכוןן..!!!זה היה הגמר הכיי מעאפן של כוכב נולד..אני הייתי בשוק מיזה שדווקא רוני דלומי וולאדי הבנאדם המוזר הזה לקחו את שני המקומות הראשונים!!!!..בגמר היו צריכים להיות בכלל חובי סטאר לירן דנינו ומיי פיינגולד..וזה שמתוך השלושה (פיינגולד ולאדי ודלומי)פיינגולד הגיעה רק למקום השלישי זה הדבר הכיי מוזר שהיה יכול לקרות!!!!וחוץ מחובי סטאר לירן ומיי היו מתמודדים כ"כ טובים העונה..היו מתמודדים הרבה יותר טובים מאשר בעונות הקודמות ודווקא לגמר הגיעו אחת טובה ועוד 2 כ"כ גרועים ודווקא הטובה מקום שלישי?!?!פשוט לא נורמאלי..
7. מייי הייתה צריכה להגיעע
31/08/2009 - 15:13
מאת משהי מחולון
מיי תמיד הייתה טובה רק בגלל השיר הראשון לא הלך לה אבל השיר השני כיאילו השיר שלה היה מדהים!!ואני ממש התבאסתיי חשבתי שרוני תהיה מקום 3 ואז או ולדי או מיי כי הם בתכלס הכי טובים... וזה היה מבאס לראות שרוני עלתה.שהיה לכולם שבוע טוב!
6. הערה קטנה..
31/08/2009 - 13:57
מאת אני
אלעד הא זה שכתב את הכתבה.נכון, שבתור כתב באתר הוא צריך לנסות לכתוב בצורה קצת יותר אובייקטיבית, אבל הוא לא כתב רק את דעתו-השופטים חשבו כמוהו, בתוכנית ששודרה ביום של הגמר הראו מישהו שואל את מיי אם זה נכון שמציק לה שאומרים שהיא הפייבוריטית ומועמדת לניצחון...אני אישית חושבת שהגיע לולאדי-כל פעם הוא הביא משו אחר, פעם רוסית, פעם ערבית, פעם בלאדה שקטה, פעם שיר שמקפיץ את הקהל ותוסיפו לזה שהוא גם רקד, קפץ ושמח על הבמה..(אגב, זה דיי מרגש ונחמד שהוא סירב כשהציעו לו לשיר באירוויזיון רק בגלל שהוא רוצה לייצג את מדינת ישראל..)אבל בתכל'ס זה לא משנה-כל העונה הייתה מלאה בהפתעות ובדברים לא ברורים (איה זהבי פייגלין-תעשו לי טובה!) שלושת הפיינליסטים הם מעולים-מכולם יצא משו מבטיח..
5. נינט הייתה פשוט מושלמת!!!!!
31/08/2009 - 13:13
מאת מירי
אין עליה מלכה נשארת מלכה לנצח!
4. מי אלה ה"מסכמים" שבכותרת?אלעד???
31/08/2009 - 12:09
מאת הדרום על המפה
אלעד החמוד.זה שיש לך במה לכתיבה לא נותן לך הבנה-זו רק במה,הבנה רוכשים לא מקבלים דרך מעסיקים בשירונט...זו דעתך הבלעדית -מה שנאמר פה,זה נכון,אל תשכח להזכיר זאת,אינך מבין-ואני מקווה שאתה גם לא מתיימר-הרבה במוסיקה כי הקטילות שלך, ברור שנובעות מראייה צרה ופרטית שלך.איננני מתכוונת לתת "ניתוח" מעמיק משלי למה שקרה אתמול בכוכב 7,רק אומר שאני מסכימה עם ההחלטה,לרוני מגיעה הזכיה,לישראל יש -לדעתי!!!!!!-שיר חדש שיכבוש את המצעד בהליכה קלילה,ואין ספק שהדרום חם תרתי משמע ומספק עשייה מוסיקלית איכותית.כבארשבעית אני גאה בשניים שמייצגים אותנו בכבוד ואתה אלעד,פשוט אל תשכח לכתוב בסוף כל כתבה שאתה כותב רק את דעתך ואתה שונה מכולנו רק בזה שלך משלמים על מה שאתה כותב...יום טוב לכולנו וכיפק לזוכה!
3. לורד: הנה אחת שמבינה במוזיקה!!!!!!!
31/08/2009 - 11:56
מאת ברוש
אני גם חושבת כמוך ורד! את לא היחידה!איך אנשים בארץ נופלים ממיי פיינגולד?! אני אגיד לכם איך!נשכבה על הבמה וכבר כבשה חצי ארץ!!! אבל אני לא נופלת מזה! כי אני לא קונה טריקים! היא רק רוצה למשוך תשומת לב! אני לא יודעת איך היא שומעת את עצמה אבל אם היא באה לכוכב נולד עם קול העורב הצרוד הזה כנראה שהיא שומעת קול של נסיכה כשהיא שרה! ולשופטים: איך אתם התלהבתם ממנה כל העונה,אני לא יודעת! לכם יש טעם טוב בדרך כלל,אז איך נפלתם ממנה?! השנה כוכב נולד הידרדר מאוד והעביר מתמודדים לא ראויים והדיח מתמודדים ראויים!!! ואם אנשים לא ראויים כמו: מיי,לירן ועוד נכנסו לעונה אז כוכב נולד הולכים רק לפי הרייטינג ואם ככה אז אולי לא שווה לראות את התוכנית הזאת בכלל!!!!!!!!!!!!!!!
2. נינט מדהימה
31/08/2009 - 11:09
מאת רוני
היא ללא ספק הייתה הכוכבת אתמול!
1. מה זה השטויות האלה שבכתבה?!
31/08/2009 - 01:27
מאת ורד
אז ככה, מי לעזאזל נתן למר אלעד כהן לכתוב פה בכלל?! לאור מה שהוא כתב אני יכולה להגיד שהבן אדם כנראה לא מבין במוסיקה בכלל ואולי כדאי שישקלו שוב אם לתת לו לכתוב פה.מיי פיינגולד יודעת רק לצרוח כמו מטורפת לתוך המיקרופון ולנסות לכבוש את הקהל בפוזות ושטיקים הכוללים הימרחות על הבמה וזריקת עצמה לתוך הקהל. זמרים אמיתיים כמו רוני וולאדי לא צריכים את השטויות האלה. הם פשוט שרים, מהבטן, מהלב ועובדה וזה הספיק כדי לכבוש את הקהל וכדי להגיע לשני המקומות הראשונים.הבדיחה הכי גרועה של העונה הייתה לירן דנינו, שלאורך 3 חודשים הייתי צריכה לסבול את השירה האיומה שלו, כשכל פעם מחדש נדמה לי שהוא שר עם תפוח אדמה שתקוע לו בתוך הפה.הזמן יעבור וימים יגידו, ואדון אלעד כהן, כמו גם חסרי טעם נוספים, יגלו את טעותם החמורה ויבינו שהייתה מישהי פעם באיזה כוכב נולד עם שיער כתום שלא ממש זוכרים איך קוראים לה, שאולי הוציאה איזה סינגל, ולעומתה מככבים בתחנות הרדיו ועל מדפי הדיסקים הכוכבת הענקית, המאמי האמיתית (כי נינט ממש לא) והסגן הראשון שלה עם הקול המדהים שאת שמם ממש אי אפשר לשכוח, קוראים להם רוני דלומי וולאדי בלייברג!!!
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.