ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


קליפס
קליפ חדש לג'סי ג'יי, מתנת חג מליידי גאגא, שיתוף פעולה של בי.או.בי ואנדרה 3000 והמאש אפ הגדול של 2011
מערכת שירונט 28/12/2011
 

ג'סי ג'יי – "Domino"

אחרי שנה מוצלחת ביותר לג'סי ג'יי, עם להיטים כמו "Do It Like A Dude" ו "Price Tag", תנסה הזמרת בת ה-23 לכבוש את אמריקה ב-2012, וכבר עכשיו משחררת את "Domino", סינגל שני לשוק האמריקאי שלקוח מתוך ההוצאה המחודשת של אלבום הבכורה שלה. במקביל יוצא גם קליפ לשיר, שהזמרת החליטה כמתנת כרסימס למעריצים שתמכו בה בשנה החולפת.

 

 

בי.או.בי -  "Play The Guitar"

אחרי ההצלחה הראשונה של אלבומו הראשון, שכלל להיטים כמו "Nothin' On You" ו"Airplanes", חוזר הראפר בי.או.בי עם שיר חדש מתוך אלבומו השני, שצפוי לצאת בחודש מרץ הקרוב. לא בטוח ש "Play The Guitar" תוכנן להיות הסינגל שישרוף את המצעדים, אבל שיתוף הפעולה עם אנדרה 3000 מ"אאוטקסט" והגרוב הרוקי מספיק בהחלט עד שיגיע האלבום החדש.

 

 

ליידי גאגא – "Stuck On Fucking you"

כמו שהבטיחה לפני מספר שבועות למעריצים שלה, משחררת ליידי גאגא לכבוד הכריסמס שיר מתנה לחג. מדובר בשיר שלא נכנס לאלבומה האחרון "Born This Way" (ודי בצדק יש לומר) ולמעשה לא הוקלט באמת עד הסוף. גאגא סיפרה בטוויטר שלה שהקליטה אותו בטייק יחד עם הנגנים שלה בסיבוב הוופעות ואף אלתרה את הבית האחרון 

 

 

המאש אפ הגדול של להיטי 2011:

כמו בכל סוף שנה, מגיעים ליוטיוב עשרות מאש אפים עמוסים כל טוב, שכוללים בתוכם את מיטב הלהיטים של השנה החולפת בטראק אחד. בשנתיים האחרונות הכוכב הגדול בתחום היה דיג'יי EarWorm שהפציץ במאש אפים מבריקים, אבל השנה נראה שהוא קצת זלזל ולא הצליח לעמוד בסטנדרטים של הקודמים. אם אתם באמת רוצים סיכום שנתי לכו על המאש אפ המבריק של חברי "מאש אפ ג'רמני" שעשו עבודה מעולה וקליטה במיוחד. 

 

 

ו

ויש גם אחד אקוסטי תוצרת ישראל:

 

 

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
6. תגובה חכמה פה
31/12/2011 - 13:34
מאת סוניה
המאש אפים לא משו ובאמת יש הרבה שירים טובים שלא מופיעים שם למרות שהיה אפשר להכניס אותם במקום לחפור על אותם שירים... אבל בכל זאת עבודה טובה ושתהיה שנה מעולה:) ~גאגאגאגאגאגא מלכה~
5. ביונסההה
30/12/2011 - 10:31
מאת אור (:
מה הקטע שאפחד לא הכניס את ביונסה למאשאפים ?? ! היא בין הזמרות המובילות והמלכות!! אני באמת לא מבינה אתזה, והיא הוציאה השנה כל כך הרבה שירים טובים ..קיצור היו השנה שירים מעולים והאמש אפים לא הביאו אותום לידי ביטוי, המאש אפ הראשון בכלל לא משהו , והאמש אפ הגרמני בסדר , אבל שניהם השתמשו כמעט באותם שירים. באסה .
4. גאגא
30/12/2011 - 11:44
מאת י
גאגא טובב שלא הכנסת את השיק
3. מאשאפים מעולים (ל"ת)
29/12/2011 - 08:30
מאת מישהי
2. ...
28/12/2011 - 18:41
מאת ...
לא אהבתי.... השיר של ג'סילא משו.גם דיי מגעיל.. :(
1. איך אתם משווים?!!
28/12/2011 - 16:50
מאת אני
המש-אפ של Earworm הרבה הרבה יותר מקצועי מהשני שהבאתם!! אולי הוא לא הכי טוב שלו, אבל הוא בהחלט יותר טוב מהשני!!!!
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.